برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان اعلام شد‌

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مسجد مقدس در ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرحی با عنوان قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) و رفع فتنه از عالم در حال اجراست که گوشت متبرک آن به مستضعفین در سراسر کشور اهدا می‌شود که ان‌شاءالله این طرح نیز با حمایت خیرین ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: تاکنون دو محموله تهیه و ارسال‌شده که محموله اول با 2هزار و 600 بسته گوشت به شهر قم و محموله دوم با حدود 10هزار بسته گوشت با کمک خیّرین مؤسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و به مستضعفین سراسر کشور اهدا شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در طرح قربانی برای امام زمان(عج) هستند، با کد #313*780* در این طرح سهیم شوند.

حسین‌آبادی درمورد برنامه شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: برنامه شب‌های قدر امسال به‌علت وجود بیماری کرونا از طریق تلویزیون برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: در شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات‌خوانی با محوریت دعای افتتاح از ساعت 24 الی یک بامداد برگزار می‌شود که از طریق رسانه ملی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با قرائت دعای افتتاح مسابقه‌ای نیز با همین عنوان برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به‌نشانی jamkaran.ir مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند.

حسین‌آبادی به برنامه‌های دیگر مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مسجد جمکران، ترتیل‌خوانی قرآن به‌هنگام سحر است که از شبکه قرآن به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی از آغاز به کار قرارگاه مردمی گامی به‌سوی جامعه مهدوی خبر داد و خاطرنشان کرد: این قرارگاه با هدف حرکت به‌سوی تحقق جامعه مهدوی و لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب پیرامون گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان تشکیل شده و رویکردی از جنس همدلی و کمک مؤمنانه را در دستور کار خود قرار داده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18703
اخبار مرتبط

نظرات شما