فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع):

کرونا میدان مسابقه‌ای برای خدمتگزاری به مردم است/توزیع روزانه700هزار بسته افطاری

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم گفت: شیوع کرونا یک فرصت برای خدمتگزاری بود و همه آحاد مردم، گروه‌های جهادی و بسیجیان در خدمتگزاری همچون میدان مسابقه از یکدیگر سبقت گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه، ماه عبادت ،بندگی و تضرع در محضر خداوند متعال است و با شرایط موجود بایستی تلاش کنیم تا از این موهبت پروردگار حداکثر بهره را برده و برای یکدیگر دعا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیرات آن بر کشور گفت: اکنون فرصت خدمتگزاری به وجود آمده و یک میدان رقابت و مسابقه برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شده است که در آن آحاد مردم، بسیجیان و گروه‌های جهادی با هر نگاه و عقیده‌ای در خدمت رسانی به جامعه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

سردار شاهچراغی در ادامه با اشاره به همبستگی و همدلی مردم در مبارزه با ویروس کرونا گفت: حضور مردم در این دفاع بیولوژیک نیز یادآور دوران دفاع مقدس بود و مردم با حجم بسیار خدمت رسانی به نبرد با این ویروس رفته و با دعای مردم و تلاش و همت مسئولین، گروه‌های جهادی و بسیجیان، این ویروس شکست خواهد خورد تا روحیه جهادی تبدیل به یک فرهنگ شود.
 
وی همچنین ادامه داد: در موضوع مقابله با کرونا نواحی مقاومت و حوزه‌های بسیج نقش بسیار اساسی داشته و این ساختار بایستی تقویت و حفظ شود تا در موضوعات دیگر نیز از ظرفیت گروه‌های جهادی و داوطلب استفاده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام گفت: برخی موضوعات همچون فقر و حاشیه‌نشینی در مناطق کم برخوردار زیبنده قم نیست و باید در این خصوص پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی ورود پیدا کرده و در راستای محرومیت زدایی گام برداشته شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان گفت: در همان روز نخست رزمایش کمک مومنانه آغاز شده و مردم و گروه‌های جهادی وارد میدان شدند.

سردار شاهچراغی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان گفت: این رزمایش با همکاری خیرین، نهاد‌ها و تولیت‌های محترم حرم حصرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اجرا خواهد شد و بنا بر این طرح روزانه ۱۰ هزار غذای گرم آماده و با استفاده از ظرفیت بسیج و جهادگران بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی همچنین گفت: روزانه ۷۰۰ هزار بسته افطاری ساده نیز در ماه مبارک رمضان به همت سپاه قم تهیه و توزیع خواهد شد.

سردار شاهچراغی گفت: هیئت فاطمیون استان قم نیز در طول ماه مبارک رمضان روزانه ۳۶ هزار غذای گرم در وعده سحری با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی در میان مردم و نیازمندان توزیع خواهد نمود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18746
اخبار مرتبط

نظرات شما