نماینده مجلس: ماهواره نور نشان داد موفقیت در عدم وابستگی به قدرت‌ها است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا گفت: باید از زحمات و تلاش‌های نیروهای سپاه به ویژه در پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا تقدیر کرد و به آنها خداقوت گفت.

وی افزود: حوزه امنیتی و نظامی ما از ابتدای پیروزی انقلاب با شدیدترین تحریم‌ها مواجه بوده و اگرچه ما در بخش‌های دیگر هم تحریم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته‌ایم، اما تحریم در حوزه‌های امنیتی و نظامی به مراتب سخت‌تر و شدیدتر بوده است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در ابتدای پیروزی انقلاب بند پوتین سربازان‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم وارد می‌کردیم اما با تلاش و از خودگذشتگی نیروهای نظامی‌مان امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که با اتکا به توان داخلی ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم و جزو معدود کشورهایی هستیم که به فضا راه پیدا کرده‌اند.

گلمرادی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما با تلاش و جدیتی که داشتند ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از شرایط ابتدای پیروزی انقلاب که می‌توان گفت شرایط زیر صفر بود به جایگاه امروزمان رساندند که تعجب دوست و دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همراه داشته است.

وی افزود: نیروهای مسلح ما به دور از حواشی سیاسی و جناح‌بندی‌هایی که وجود دارد و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش داشته‌اند و تلاش‌ها و اقدامات آنها در این زمینه چشمگیر بوده است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرتاب ماهواره نور این پیام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کشورهای وابسته به آمریکا به همراه دارد که از وابستگی به قدرت‌ها چنین توفیقاتی حاصل نمی‌شود و این توفیق ثمره خودکفایی و استقلال یک کشور است.

گلمرادی در پایان خاطرنشان کرد: هم چنین این موفقیت موجب تقویت جایگاه کشور ما به ویژه در شرایط فعلی که حتی کشوری مثل آمریکا در شرایط شیوع ویروس کرونا با مشکلات جدی مواجه شده و ما در این شرایط ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18861
اخبار مرتبط

نظرات شما