عضو خبرگان رهبری:

رزمایش مواسات و همدلی عمق باور دینی و معنوی ملت ایران را نشان داد

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که رزمایش مواسات و همدلی عمق باور دینی و معنوی ملت ایران را نشان داد، گفت: توصیه‌های رهبر انقلاب در این زمینه موجی از همدلی و مودت به نیازمندان را در کشور به راه انداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و فضیلت‌های بی‌شمار این ماه اظهار داشت: رسول اکرم (ص) در آخرین جمعه ماه شعبان خطبه‌ای مفصلی را در خصوص ماه مبارک رمضان ایراد فرمودند که بندبند آن نشان‌دهنده اهمیت و فضیلت این ماه عزیز است.

وی ادامه داد: بر اساس فرموده رسول اکرم (ص) روزهای این ماه بهترین روز و شب‌هایش بهترین شب است و درواقع مؤمنان مهمان ضیافت الهی هستند.

دیرباز بیان داشت: ماه رمضان تمرینی است برای این‌که بدانیم آیا ظرفیت این را داریم که ارتباطمان باخدای متعال بیشتر باشد و از این ارتباط بهره ببریم.

وی ادامه داد: در شرایط عادی ممکن است ارتباط معمولی با خداوند داشته باشیم اما این ماه‌نشان می‌دهد که ما ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم تا بتوانیم با خداوند متعال ارتباط برقرار کنیم و از این ارتباط بهره ببریم.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: در این ماه درهای رحمت خداوند باز می‌شود و گناهکاران بخشیده می‌شوند و این روزها درواقع غنیمتی است برای انسان‌ها که باید قدر آن را بدانند.

وی بیانات رهبر انقلاب در نیمه شعبان امسال را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خودشان بر ضرورت به راه افتادن رزمایش مواسات و همدلی تأکید کردند که همین توصیه‌های ایشان موجی از همدلی و مودت به نیازمندان را در کشور به راه انداخت.

دیرباز افزود: ملت ایران در این رزمایش نشان داد که همواره درزمینهٔ کمک‌رسانی به نیازمندان پیشگام است و این مهم در ماه رمضان امسال به‌خوبی نشان داده شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌هرحال همه باید در این روزها با قرائت قرآن و خواندن دعا به درگاه خداوند متعال بشتابیم و از ایشان برای ادامه مسیر زندگی‌مان درخواست کمک و یاری کنیم.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/18962
اخبار مرتبط

نظرات شما