تیر اصلاح طبان به سنگ خورد؛

وحدت و همدلی به وقت بهارستان!

تخریب وجهه قالیباف منتخب اول مردم تهران و ایجاد دوگانه زاکانی و وی هدفی و استراتژی بود که جریان اصلاح‌طلب آن را دنبال می‌کرد تا قبل از شروع به کار مجلس یازدهم تصویری مخدوش و غیرواقعی از اتحاد و همدلی نمایندگان منتخب مجلس را به مردم القا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تنها 48 ساعت بعد از شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با توجه به عملکرد فراکسیون امید در مجلس از پیش قابل پیش‌بینی بود، تخریب مجلس یازدهم در دستور لیدرهای رسانه‌ای جریان اصلاح‌طلب قرار گرفت.

فرید مدرسی که در ماه‌های اخیر به‌عنوان چهره اصلی این جریان وارد میدان شده به روش‌های مختلف و به راه انداختن جو رسانه‌ای سعی در ایجاد اختلاف و شکاف در بین نمایندگان شاخص اصولگرا با کلیدواژه ریاست مجلس داشت.

در این میان رسانه‌های این جریان نیز با مصاحبه‌های مختلف سعی داشتند که نشان بدهند که سر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی نزاع و درگیری شدیدی حاکم است.

تخریب وجهه قالیباف منتخب اول مردم تهران و ایجاد دوگانه زاکانی و وی هدفی و استراتژی بود که این جریان آن را دنبال می‌کرد تا قبل از شروع به کار مجلس یازدهم تصویری مخدوش و غیرواقعی از اتحاد و همدلی نمایندگان منتخب مجلس را به مردم القا کند.

باوجود جوسازی‌های اخیر شب گذشته انتشار توئیت های معنادار از سوی زاکانی، قالیباف و الیاس نادران نشان داد که نه‌تنها این جوسازی‌ها تأثیری درروند اتحاد و همدلی مثال‌زدنی جریان‌های اصولگرا نداشته بلکه موجب شده که این همدلی بیشتر از قبل بروز و ظهور کند.

درواقع باید گفت برخلاف مجلس دهم، مجلس یازدهم از همان آغاز با همدلی و اتحاد کار خود را شروع خواهد کرد و تحقق اهداف مردم و خواسته‌های آن‌ها مهم‌ترین اولویت آن خواهد بود.

البته عدم کاندید شدن زاکانی برای انتخاب رئیس مجلس یازدهم به این معنا نیست که تکلیف ریاست مجلس مشخص‌شده است به‌هرحال نمایندگان مجلس شورای اسلامی آزاد هستند که در روز انتخابات به نفر مورد تأییدشان رأی بدهند اما شکست دوگانه سازی کاذب توسط اصلاح‌طلبان آن‌هم پیش از آغاز به کار رسمی مجلس یازدهم قابل‌تأمل و تقدیر است.

به‌هرحال وحدت و همدلی موضوعی است که بارها از سوی رهبر انقلاب و بزرگان نظام توصیه‌شده و در صورت تحقق می‌تواند مجلس و بالاتر از نظام را در تحقق اهدافش یاری کند.

علاوه بر این وحدت و همدلی می‌تواند زمینه را برای حل بهتر مشکلات مردم آماده کند.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/19166
اخبار مرتبط

نظرات شما