مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

مشکلات واحدهای صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت در قم احصا و حل می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: واحدهای بالای ۶۰ درصد رشد فیزیکی در حال احداث رصد می‌شود تا مشکلات آن‌ها با بانک و اخذ زیرساخت‌ها رفع شود و میزان قابل‌توجهی وارد چرخه تولید شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اسرافیل شعاعی  با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال و لزوم افزایش‌های تحرک‌های اقتصادی در شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: در سال رونق تولید در سال 98، اقداماتی در حوزه معاونت فنی شرکت شهرک‌های استان قم انجام‌شده و 120 میلیارد تومان زیرساخت شهرک‌های صنعتی در حال انجام بوده که تعدادی نیز در سال جاری به اتمام می‌رسد که نسبت به سال 97 این میزان اعتبار سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌گذاری‌ها استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی در سال جهش تولید است، ابراز کرد: تلاش داریم واحدهای بالای 60 درصد به اتمام برسد و به چرخه تولید افزوده شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تصریح کرد: در سال 98 تعداد 244 قرارداد واگذاری منعقدشده که این رقم در سال 97 نیز 203 قرارداد واگذاری بوده است که واحد برنامه‌ریزی موظف است قراردادهای منعقدشده با شهرک‌ها و سرمایه‌گذاران را پیگیری کند تا طبق قوانین مجوز احداث گرفته و به‌موقع به بهره‌برداری برسند.

وی عنوان کرد: کلینیک مشاوره صنعتی در استان قم فعال است و بر اساس اقدامات آن، واحدهای بالای 60 درصد رشد فیزیکی در حال احداث رصد می‌شود تا مشکلات آن‌ها با بانک و اخذ زیرساخت‌ها رفع شود و میزان قابل‌توجهی وارد چرخه تولید شوند.

شعاعی با تأکید بر اینکه رویکرد شهرک‌های صنعتی توجه به واحدهای صادرات محور است تا در جهت ارزآوری تقویت شوند و از نظر اعتبارات و امکانات فنی و علمی با موانعی مواجه نباشند، گفت:  واحدهایی که با ظرفیت کم‌کار می‌کنند و قابلیت افزایش اشتغال و تولید را داشته باشند با مشارکت بسیج مهندسی و کلینیک تا پایان سال، پیش‌بینی‌های لازم برای رفع مشکلات آن‌ها اندیشیده می‌شود، دراین‌باره بازدید‌های میدانی نیز در احصای مشکلات انجام‌شده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19187
اخبار مرتبط

نظرات شما