با وجود وعده های مکرر؛

زمان بهره برداری از تقاطع ولیعصر باز هم تمدید شد !

تقاطع سه سطح‌ ولی‌عصر(عج) قم که بیش از سه سال از آغاز اجرای آن می گذرد همچنان در حال ساخت است و مشخص نیست چه زمانی به پایان برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  این در حالی است که پیش تر سقائیان نژاد شهردار قم از اتمام این پروژه در سال 98 خبر داده بود، اتفاقی که نه تنها محقق نشد بلکه تنها به بهره برداری از یک مسیر آن منتهی شد.

در این میان عباس حلوائی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهردار قم بهمن ماه امسال در جمع خبرنگاران از افتتاح این پروژه در خرداد ماه امسال خبر داد.


اما نه تنها این مهم محقق نشد بلکه اخیرا وی در مصاحبه ای زمان بهره برداری از آن را بار دیگر تمدید کرد و گفت: در سال گذشته در مسیر مستقیم از سمت بلوار امام علی(ع)- ۷۲ تن به سمت بلوار کبیری عملیاتی شد و در حال حاضر رمپ جهتی از سمت بلوار امام علی(ع) و بلوار خلیج فارس در دست اجرا است که دو سوم عملیات عمرانی آن تکمیل شده است و امیدواریم نیمه اول سال قسمت باقی مانده نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا در ایام پیک مناسبات و مراسم‌ها مذهبی در مسجد جمکران بتوانیم خدماتی را ارائه کنیم.

نکته جالب توجه این که این مقام مسئول باز هم با قاطعیت این موضوع را بیان نکرده و تنها اظهار امیدواری کرده که این پروژه شهریور ماه به بهره برداری است.

در این میان این سوال به وجود می آید که آیا بهتر نیست مدیران شهری زمانی را برای افتتاح پروژه های خود اعلام نکنند تا با خیال آسوده و به آرامی اقدام به تکمیل پروژه ها بکنند.

این در حالی است که سال گذشته عدم بهره برداری به موقع از پروژه را موضوع گرانی و تورم اعلام می کردند اما این بار که دیگر تورمی در کار نبوده و مدیران با وجود همین شرایط قول بهره برداری از این پروژه  را خرداد ماه داده بودند.

به هر حال امروز شهرداری قم هم در شروع پروژه هایی مانند پروژه خیابان شهید کیوانفر و همچنین در سایر پروژه ها نه تنها قاطعیت لازم را ندارد بلکه نمی تواند به وعده هایی که بارها از سوی مدیران خودش داده عمل کند که نیاز است این کم کاری ها از سوی اعضای شورا مورد بررسی قرار گیرند هر چند که امیدی نیست حداقل در این دوره شورا اقدام جدی و قابل تاملی در این زمینه صورت بگیرد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/19252
اخبار مرتبط

نظرات شما