ذوالنوری:

سران خائن امارات از سرنوشت شوم و محتوم امضاء کنندگان کمپ دیوید عبرت بگیرند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که نابودی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود، گفت: سران خائن امارات از سرنوشت شوم و محتوم امضاء کنندگان کمپ دیوید عبرت بگیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن انتقاد شدید از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این اقدام بار دیگر
خیانت بعضی از حکام سرسپرده به‌نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی به جهان اسلام را نشان داد.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی که در سال‌های اخیر همواره در جهت منافع با حق خود گام برداشته و در این زمینه هیچ اقدامی فروگذار نبوده امروز با خوشحالی به این اتفاق نگاه می‌کند اما از این مهم غافل است که زوال و نابودی‌اش روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری تأکید کرد: چنین اقدام خائنانه و خبیثانه ای بیانگر آن است که بلاهت سران خائن امارات متحده عربی بیش از آن است که از سرنوشت شوم و محتوم امضاء کنندگان کمپ دیوید عبرت بیاموزند، یقیناً آن‌ها واقف‌اند که رسمیت دادن به رژیم جعلی، نامشروع، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی، چراغ سبز و همراهی آشکار در ارتکاب جنایات بیشتری علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین است.
وی تأکید کرد: همه کشورهای مستکبر دنیا بدانند که چنین اقداماتی نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری و آزادسازی قدس شریف را به فراموشی بسپارد.

گفتگو از سیده زهرا موسوی

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/19691
اخبار مرتبط

نظرات شما