مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم:

تبلیغات شهری محرم امسال با شعار «به تو از دور سلام» انجام می شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه تبلیغات خیابان های اصلی و میادین برعهده شهرداری است و مردم کوچه های فرعی را سیاه پوش کنند، گفت: تبلیغات شهری محرم امسال با شعار «به تو از دور سلام» انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی کلانترزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های شهرداری برای محرم با اشاره به کمیته فضاسازی تبلیغات محیطی اظهار داشت: از یکسال قبل جلسات این کمیته به صورت منظم برگزار می شود و تبلیغ محیطی در مناسبت های مختلف به تصویب این کمیته صورت می گیرد.
وی ادامه داد: برای این ایام 120سازه در نظرگرفته شده است و  شهرداری تبلیغات خیابان های اصلی شهر را برعهده دارد و در خواست داریم که هم شهری ها و هیئت ها سردرهیئت خود و یا محله های خود را برای محرم آماده کنند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به انتخاب شعار «به تو از دور سلام» از تبلیغات محیطی محرم امسال، گفت: شعار «باید تمام زندگی‌ام مثل او شود» هم توسط جامعه ایمانی مشعر برای تمام هیات‌های مذهبی تهیه شده که آن هم مورد استفاده خواهد بود.
وی با اشاره به طراحی هشتگ «عرض ارادت حفظ سلامت» برای محرم امسال، اضافه کرد: همچنین شعارهایی با مضامین مربوط به امر به معروف و نهی از منکر برای محرم امسال در نظر گرفته خواهد شد.
کلانترزاده با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مجوزی برای هیچ هیئتی در خصوص تبلیغات صادر نشده است، بیان داشت: هیئت ها برای سردرهیئت خود و داخل هیئت می توانند تبلیغ انجام دهند و شهرداری هم تا حد امکان کمک خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: به تاکسیرانی و اتوبوسرانی هم ابلاغ شده است تا در تاکسی ها و اتوبوس های واحد موج محرم گرفته شود تا حال و هوای محرم در هر لحظه به گوش برسد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه برای کاروان خودرویی اعلام آمادگی بسیاری شده است، گفت: در نظر داریم برخی آئین ها را مانند سیاه پوشی را احیا کنیم.
وی اضافه کرد: در نظر داریم طرح هرخانه یک حسینه را در استان اجرایی کنیم که در این رابطه هر خانه‌ای که از طریق سامانه ۱۳۷ درخواستی به شهرداری ارائه دهد می‌تواند از خدمات اعزام مبلغ استفاده کرده و برای در اختیار دادن پرچم عزاداری هم اقداماتی انجام شده است.
کلانتر زاده ابراز داشت: پرچم‌هایی با عنوان «این خانه عزادار حسین است» هم تهیه خواهد شد و در اختیار برخی خانه‌ها قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: مداحان و سخنرانان هم سعی کنند برای میکروفون یک ابری شخصی داشته باشند تا هم سلامتی خودو هم سلامتی دیگران حفظ شود.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/19754
اخبار مرتبط

نظرات شما