اذعان شومر به فراگیری نژادپرستی در آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از سی‌ان‌ان، چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا، در گفتگو با این شبکه اذعان کرد نژادپرستی در این کشور همچنان فراگیر است.

او از مردم آمریکا خواست در انتخابات پیش رو، به جو بایدن، نامزد حزب دموکرات‌ها، رای دهند و «چرخ‌های مملکت را در موارد بسیاری از جمله مبارزه با نژادپرستی به حرکت دربیاورند؛ چرا که نژادپرستی در کشور ما، همچنان فراگیر است.»

رهبر نمایندگان اقلیت دموکرات سنا گفت بر این باور است آنچه در دولت ترامپ بر مهاجران گذشته، هولناک و غیرانسانی است.

شومر درباره‌ تلاش‌های دولت ترامپ برای کارشکنی در وظایف اداره‌ پست نیز گفت: «آقای دیجوی (رئیس اداره پست و از نزدیکان ترامپ) نمی‌خواست با من دیدار کند. سه بار با او تماس گرفتم. در نهایت با پا در- میانی منوچین (وزیر خزانه‌داری) موفق شدیم او را ببینیم و تاکید کردیم پست، یکی از مسائل بسیار مهم برای ماست.»

سناتور چاک شومر افزود: «این را به روشنی دریافتم که هدف او (ترامپ) برچیدن دستگاه اداره پست است آنهم در شرایطی که همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ اتفاق افتاده و از هر زمان دیگری بیشتر به اداره پست نیاز داریم. سالمندانی که نمی‌توانند برای تهیه‌ دارو و درمان مورد نیازشان به داروخانه بروند، به خدمات اداره پست وابستگی دارند؛ کهنه‌سربازان نزدیک به ۸۰، ۹۰ درصد نیازمندیهایشان را از مسیر اداره پست دریافت می‌کنند. در چنین وضعی‏، تلاش برای از کار انداختن فعالیت و خدمات‌رسانی اداره پست، سبب خواهد شد انتخابات بهم بخورد و این منزجرکننده است.»




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19771
اخبار مرتبط

نظرات شما