حاجی زاده سرپرست هیأت کاراته قم شد

رئیس فدراسیون کاراته در پی نامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ابطال نتیجه انتخابات دی‌ماه سال 1398 هیأت کاراته قم، سرپرست جدید این هیأت ورزشی را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،دی‌ماه سال 1398 بود که مجمع انتخابات هیأت کاراته استان قم در حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع با رقابت محمدمهدی سلطانی و علیرضا برخوردار برگزار شد و پس از دو مرحله‌ رای‌گیری در این رقابت نزدیک، سرانجام برخوردار رئیس هیأت کاراته شد.

کاندیدای رقیب در اعتراض به نحوه رای‌گیری و چینش اعضای مجمع به وزارت ورزش و جوانان شکایت کرد و اگر چه این وزارتخانه ماه‌ها رسیدگی به این موضوع را معطل نگه داشت اما همین چند روز قبل بود که نامه‌ای از سوی علی‌نژاد معاون ورزشی وزیر به اداره کل ورزش و جوانان قم آمد و در آن ابطال مجمع را اعلام کرد و خواستار معرفی سرپرست جدید برای اداره امور هیأت کاراته قم تا برگزاری مجدد مجمع انتخابات شد.

این اتفاق بود که زمینه تغییر و تحول در هیأت کاراته قم را پدید آورد و پس از بررسی‌های مختلف سرانجام در حکمی از سوی سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، مهرداد حاجی‌زاده به عنوان سرپرست هیأت  کاراته استان قم معرفی و منصوب شد، کسی که تا کنون نامی از وی در کاراته قم شنیده نشده است.

در متن حکم سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته برای سرپرستی مهرداد حاجی‌زاده در هیأت کاراته قم آمده است: نظر به تعهد و تجربه و با استناد به ماده ۱۰ اساسنامه هیأت‌های ورزشی، جنابعالی را به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیأت  کاراته استان قم منصوب می‌نمایم، با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن انجام امور محوله حداکثر ظرف مدت سه ماه نسبت به فراهم نمودن مقدمات و برگزاری انتخابات رئیس هیأت اقدام فرمایید.

گفتنی است مهرداد حاجی‌زاده در حالی به عنوان سرپرست هیات کاراته استان قم منصوب شد که هم اکنون معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم محسوب می‌شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/19897
اخبار مرتبط

نظرات شما