ذوالنور:

آل سعود گاو شیرده و نوکر آمریکا در منطقه است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا ولی و قیم عربستان است، گفت: آل سعود گاو شیرده و نوکر آمریکا در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور صبح امروز در مراسم بزرگداشت شیخ نمر با اشاره به دشمنی های آمریکا با کشورمان اظهار داشت: یکی از دلایل این دشمنی این است که کشورمان همجنس بازان را به رسمیت نمی شناسد و علاوه بر این نمی خواهد زیر بار زور و فشار برود.
وی به مجاهدت های شیخ نمر اشاره کرد و افزود: شیخ نمر باید اعدام شود چرا که می گوید باید شیعه را به رسمیت بشناسد و اگر شیخ نمر خواسته اش اصلاح سیستم و متون آموزشی است، حکمش اعدام است.
ذوالنور اعدام شیخ نمر را لکه ننگی برای عربستان سعودی و اربابانش دانست و ابراز داشت: امروز آل سعود  فقط عمال و نوکران کفار است و از خود هویتی ندارند.
وی بیان داشت: ترامپ در ماه های اخیر آل سعود را به گاو شیرده تشبیه کرد و این بیچارگان صدایشان در نیامد.
ذوالنور خاطر نشان کرد: ترامپ در اظهار نظر دیگری گفته بود اگر 15  روز از شما حمایت نکنیم نابود خواهید شد که نشان دهنده ذلت آل سعود است.
وی تاکید کرد: ترامپ هم اکنون به عنوان ولی و سرور ماهیت آل سعود را می شناسد که این حرف ها را می زند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یقین بدانید دوام و بقای ظلم آل سعود گذراست و هر چقدر جلوتر می رویم مسیر شیخ نمر روشن تر و نمایان تر می شود.
وی به مقاومت ملت یمن اشاره کرد و گفت: ارباب آل سعود ترامپ دستور خروج این کشور از یمن را داده است چون امیدی به پیروزی ندارند.
آمریکا وارد هر عرصه ای در خاورمیانه شد شکست خورد به عنوان مثال خواست بحران لبنان را حل کند نتوانست و با تروریست اعلام کردن حزب الله هم نتوانست بحران این کشور را حل کند.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/2013
اخبار مرتبط

نظرات شما