مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی بحران خبر داد:

فعالیت بیش از صد طلبه و روحانی جهادی در بیمارستان های قم

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه از فعالیت بیش از یکصد طلبه و روحانی جهادی در بیمارستان های قم در موج سوم شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت الاسلام حسنعلی خوئینی  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر این عزیزان که با روحیه بسیجی و جهادی مشغول کمک به کادر درمان استان در امر مقابله با کرونا هستند، تاکنون حدود ۲۰۰ تن دیگر از طلاب و روحانیون جهادی برای حضور در بیمارستان ها و انجام خدمت، اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: بنابر صلاح و تشخیص مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، با مدیریت مناسب این عزیزان نیز به مرور زمان می توانند در بیمارستان های استان که درگیر با بحث کرونا هستند مستقر شوند.

مسئول گروه تبلیغی – جهادی رشد همچنین با اشاره به سازماندهی گروه های جهادی داوطلب در این زمینه و البته اعلام آمادگی برخی از طلاب خارج از گروه های جهادی به این منظور گفت: هم اکنون بیش از یکصد نفر از طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان فرقانی مشغول به خدمت رسانی هستند و در حال برنامه ریزی برای اعزام ۲۰۰ نفر دیگر نیز جهت استقرار و فعالیت در بیمارستان های شهید بهشتی و کامکار شهر مقدس قم هستیم.

وی با اشاره به این که حدود یک سوم از این افراد را طلاب خواهر بسیجی تشکیل می دهند، بیان داشت: طلاب جهادگر و مخلص همچون گذشته آماده فداکاری و ایثار در امر مقابله با موج سوم شیوع کرونا هستند و با مدیریت و نظارت کمیته اعزام به بیمارستان های ستاد حوزوی بحران تا پایان مساله کرونا و بازگشت به شرایط عادی، آماده ایثار و جان فشانی می باشند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20539
اخبار مرتبط

نظرات شما