مسئول متنای مرکز فضای مجازی سپاه استان قم خبر داد:

کسب رتبه سوم بخش پویانمایی در دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج توسط تیم استان قم

مسئول متنای مرکز فضای مجازی سپاه استان قم گفت: تیم پویانمایی مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج قم با انیمیشن کووید ۱۹۴۸ موفق به کسب رتبه سوم در دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شد.

مسعود سلیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: ایده این انیمیشن برگرفته از کلام مقام معظم انقلاب است که مردم جهان را پس از شیوع گسترده ویروس کرونا و گرفتن جان انسان‌ها، به کشتار ملت مظلوم همنوعانشان در فلسطین و جنایات متعدد رژیم غاصب اسرائیل علیه بشریت توجه دادند و اینکه آمار قربانیان این ویروس در کشورهای مختلف موردتوجه جهانیان است، اما به شمار بالای قربانیان جنگ‌ها و خشونت‌ها در کشورهای مسلمان توجهی نمی‌شود.
وی ادامه داد:: این وظیفه کشورهای اسلامی و سایر ملت‌های آزاده جهان است که از همنوعان خودشان دفاع کنند و در برابر ویروس مرگبارتری به نام رژیم صهیونیستی یا همان «کووید 1948» بایستند.
سلیمی بیان داشت: این ویروس جهانی و به تعبیر امام خمینی (ره) این غده سرطانی باید از بین برود و از همین رومرکز متنای قم بخشی از این جنایت‌ها را در قالب انیمیشن به تصویر کشیده است.
وی به اعضای تیم تولید انیمیشن کووید ۱۹۴۸ اشاره کرد و گفت: کارگردان این اثر محمدرضا شعبانی است که با طراحی گرافیکی امیرسالار سیف نژاد، متحرک‌سازی سید محمدحسین صالحی و تدوین مهدی کوثری و علی بابائی ساخته‌شده است.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/20562
اخبار مرتبط

نظرات شما