معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خبرداد:

تکریم سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قم

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از تکریم سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قم خبر داد و گفت:حافظ قرآن بودن یا آشنایی آنها با تفسیر قرآن، کارآفرین بودن سالمند، دارا بودن فرزندان موفق، هنرهای نویسندگی شاعری، خطاطی و نقاشی از جمله شرایط سالمندان موفقی است که تجلیل خواهند شد.

محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ضمن اشاره به فرار رسیدن هفته بزرگداشت منزلت سالمندان، اظهار داشت: امسال هم مثل سال های گذشته به منظور ارتقاء فرهنگ عمومی حمایت از سالمندان و ارتقاء سطح عزت نفس و اعتماد به نفس آنها، سالمندان تحت حمایت این نهاد از پنجم تا دهم مهرماه تکریم می شوند.
وی اضافه کرد: این مراسم امسال به دلیل شرایط خاص در شیوع بیماری کرونا در کشور و آسیب پذیر بودن این قشر به صورت فیزیکی برگزار نخواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: دلجویی از این عزیزان در خانه های آنها و آسایشگاه سالمندان با رعایت تمام نکات بهداشتی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این بازدیدها توانمندی و اثرگذاری این قشر ارزشمند جامعه برای آنها تبیین می شود تصریح کرد: سالمندان موفق سرپرست خانوار این نهاد تجلیل خواهند شد.
نعیمی با اشاره به شرایط موفقیت سالمندان تاکید کرد: حافظ قرآن بودن یا آشنایی آنها با تفسیر قرآن، کارآفرین بودن سالمند، دارا بودن فرزندان موفق، هنرهای نویسندگی شاعری، خطاطی و نقاشی از جمله شرایط سالمندان موفقی است که تجلیل خواهند شد.
وی ابراز داشت: امسال از سالمندانی که الگوی ترویج ازدواج مجدد بوده اند نیز به صورت ویژه قدردانی خواهد شد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/20563
اخبار مرتبط

نظرات شما