گوش شکسته‌ها آماده باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نظر میاد که طلسم برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی در حال شکستن است و می‌توانیم امیدوار باشیم که بعد از مدت‌ها دوری از کشتی و هیجان مسابقات، رقابت‌های جهانی ۲۰۲۰ جوانان و بزرگسالان طبق برنامه قبلی در آذرماه ۹۹ و در بلگراد برگزار شود. درحال حاضر ۵۰ درصد از کشور‌ها برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و در صورت رسیدن این آمار به ۷۰ درصد، مسابقات برگزار خواهد شد. چند روز آینده نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

بنابراین گزارش میزبان مسابقات متعهد به رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی مربوط به کرونا است. هتل‌های در نظر گرفته شده فقط مختص تیم‌ها خواهد بود و امکان حضور سایر مسافران نمی‌باشد. محل تمرین تیم‌ها در هتل و براساس زمانبندی است، تشک‌های کشتی بعد از هر مسابقه ضد عفونی می‌شوند، شرکت کنندگان باید فاصله اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند و تب آن‌ها روزی دو بار چک می‌شود و کلیه شرکت کنندگان پیش از سفر به صربستان باید تست PCR بدهند و در آخر قبل از خروج تیم ها، مجدد این تست توسط برگزار کننده از نفرات گرفته می‌شود تا نیازی به قرنطینه در زمان ورود به کشور‌ها نباشد.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که علیرغم شیوع ویروس کرونا مسئولان اتحادیه جهانی کشتی چه تصمیمی برای برگزاری رقابتهای جهانی امسال خواهند گرفت.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20698
کلیدواژه: کشتی رقابت مسابقات
اخبار مرتبط

نظرات شما