/ فیلم

فیلم| برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در منزل مادر شهید زین الدین

این روزها مراسم عزاداری سنواتی دهه آخر صفر در منزل شهیدان زین الدین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور مادر معزز شهیدان زین الدین در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، این عزاداری البته روز جمعه 18 مهرماه امسال رنگ و بوی دیگری داشت و در روز تولد این شهید بزرگوار برگزار شد.
گفتنی است در آبان سال 1363 مهدی زین‌الدین به همراه برادرش مجید (که مسئول اطلاعات و عملیات تیپ 2 لشکر علی‌بن ابیطالب (ع) بود) جهت شناسایی منطقه عملیاتی از باختران به سمت سردشت حرکت می‌کنند. در آنجا به برادران می‌گوید: من چند ساعت پیش خواب دیدم که خودم و برادرم شهید شدیم.


زمانی که عازم منطقه می‌شوند، راننده‌شان را پیاده کرده و می‌گویند: خودمان می‌رویم. حتی در مقابل درخواست یکی از برادران، مبنی بر همراه شدن با آن‌ها، مهدی به او می‌گوید: تو اگر شهید بشوی، جواب عمویت را نمی‌توانیم بدهیم، اما ما دو برادر اگر شهید بشویم جواب پدرمان را می‌توانیم بدهیم.
فرمانده محبوب بسیجی‌ها، سرانجام پس از سالیان طولانی دفاع در جبهه‌ها و شرکت در عملیات و صحنه‌های افتخارآفرین، در درگیری با ضدانقلاب شربت شهادت نوشید و روح بلندش از این جسم خاکی به پرواز درآمد تا در نزد پروردگارش مأوی گزیند.

 
دانلود فیلم
http://qomefarda.ir/20905
اخبار مرتبط

نظرات شما