مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم مطرح کرد:

سرویس دهی به بیش از 580هزار مشترک در استان/ احداث 64 کیلومتر شبکه برق در قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به احداث 64 کیلومتر شبکه برق در قم، گفت: در حال حاضر 583 هزار و 293 مشترک در استان از خدمات برق بهره‌مند هستند که از این تعداد 8 هزار و 467 مشترک در شش ماه نخست سال جاری به مشترکان برق استان اضافه شده‌اند.

مهدی آهنین‌پنجه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اقدامات انجام گرفته در سال جاری از سوی شرکت توزیع برق استان، اظهار داشت: در حال حاضر 583 هزار و 293 مشترک در استان از خدمات برق بهره‌مند هستند که از این تعداد 8 هزار و 467 مشترک در شش ماه نخست سال جاری به مشترکان برق استان اضافه شده‌اند.
وی افزود:  متوسط زمان واگذاری انشعاب از شبکه موجود  طی نیمه نخست سال جاری 5 روز است این در حالی است که هدف‌گذاری برای ارائه این خدمت 7 روز بوده است که با اهتمام همکارانمان توانستیم دو روز زودتر از هدف‌گذاری واگذاری انشعاب به متقاضیان را داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: طی این مدت 25کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی احداث شده که تا پایان شهریور ماه طول این شبکه به سه هزار و 876کیلومتر رسیده است.
وی ادامه داد: همچنین در طی این مدت 39کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به بهره برداری رسیده است که مجموع طول این شبکه به چهار هزار و 139کیلومتر رسیده است که با احتساب آن مجموع طول شبکه فشار ضعیف و متوسط استان در حال حاضر 8 هزار و 15 کیلومتر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بیان داشت:  با بهره‌برداری از ترانس‌های جدید به تعداد 126 دستگاه، مجموع ترانس‌های عمومی استان به 7 هزار و 624 دستگاه به ظرفیت ۱۷۹۰ مگاولت آمپر رسید.
وی خاطرنشان کرد:با نصب ۸۲۰ پایه فشار متوسط و 181 پایه فشار ضعیف مجموع پایه‌های فشار متوسط و ضعیف استان قم ۱۴۸ هزار و ۹۳۵ پایه رسیده است.
آهنین پنجه با اشاره به نصب تعداد ۷۲۷ چراغ جدید روشنایی معابر طی این مدت ابراز داشت: مجموع چراغ‌های روشنایی معابر ۱۰۶ هزار و ۱۷۷ است که طبق برنامه معابر جدید نیز از چراغ روشنایی بهره‌مند می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح سایت برق امید، خاطرنشان شد:
با توجه به نزدیک شدن زمان اجرای طرح برق امید، پایگاه اینترنتی این طرح نیز به آدرس http://bargh-omid.ir راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم عنوان داشت: در این پایگاه ضمن معرفی کامل ابعاد طرح برق امید، اهداف و برنامه ها و همچنین جداول دقیق مصرف ماهیانه شامل این طرح و چگونگی بهره مندی از مزایای آن درج شده است . علاوه بر این ابزارهای اطلاع یابی از وضعیت برق امید و مشاهده روند مصرف برق مشترکان تا کنون در آن تشریح شده است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20906
اخبار مرتبط

نظرات شما