وانت بارها به سمت روزبازارها هدایت می‌شوند/ اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در سه رینگ از هدایت وانت‌بارهایی که ساکن قم هستند به روزبازارها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید امیرسامع در رابطه با عملیات ساماندهی وانت بارها، اظهار داشت: در راستای اجرای عملیات ساماندهی وانت بارها شهرداری برنامه‌ای داشت و شهر را به سه حلقه تقسیم بندی کردیم و قرار شد از حلقه مرکزی ساماندهی را شروع کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم روند اجرای این طرح را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبخانه در سطح شهر هم دیده می‌شود که در حلقه اول به هیچ وجه سدمعبر وانت را نداریم مگر در نقاطی که وانت بارها ساماندهی شده‌اند.

سامع افزود: نقاطی در حلقه اول پیش‌بینی شده و ساماندهی شده است که تعداد وانت مشخص بتوانند در این محدوده حضور پیدا کنند و محصولات خودشان را عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه در رینگ دوم هم این روند اجرا شده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: در رینگ سوم و ورودی های شهر هم کسانی که اهل قم بوده و نیاز به معیشت از این طریق داشتند را ساماندهی کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: مناطقی مانند ابتدای جاده قدیم اصفهان، یا جاده کاشان و یا جمهوری را به صورت محدود برای استقرار وانت بارها پیش بینی و ساماندهی کرده‌ایم و البته برنامه ما این است که اینها به مرور داخل روز بازارها بروند.

سامع به ساماندهی روزبازارها هم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر دیگر هیچ روز بازاری نداریم که برای زندگی مردم ایجاد مشکل کند و به عبارتی وسط زندگی مردم باشد، در گذشته وقتی روز بازار یادگار امام تشکیل می‌شد زندگی کل خانه‌هایی که اطراف این محل بودند مختل می‌شد و بازار به کوچه‌ها و جلوی در خانه‌ها کشیده می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه چهارشنبه و جمعه بازار یادگار امام به سمت بوستان جوان رفت و آنجا ساماندهی شد و روزبازار منطقه یک در خیابان محتشم کاشانی ساماندهی شد تا استقرار روز بازارها برای مردم مزاحمت ایجاد نکند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در ادامه ساماندهی وانت بارها هم کسانی که ساکن قم هستند و معیشتشان درگیر این موضوع است به مرور به سمت روز بازارها هدایت می‌شوند




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20945
اخبار مرتبط

نظرات شما