بخشی از احداث خیابان ظهور در جمکران خارج از محدوده شهری است/تملکات طرح در حال انجام است

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: خیابان ظهور در پیرامون مسجد جمکران 1400 متر طول دارد و از رینگ اول تا خروجی در شهرک قدس شامل داخل محدوده و خارج از محدوده است که تملکات بخش محدوده‌ای در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت خیابان ظهور و وضعیت آسفالت این خیابان، اظهار داشت: این خیابان ۱۴۰۰ متر طول دارد و از رینگ اول تا خروجی در شهرک قدس شامل داخل محدوده و خارج از محدوده است و راه دسترسی آن زیبنده نیست، به همین دلیل دو سال پیگیر ساماندهی و ایجاد خیابان بوده‌ایم تا مسیری مناسب در اختیار شهروندان و زائران قرار بگیرد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: به‌غیراز مراسمات باید موقعیتی در روند اجرای پروژه‌ها ایجاد شود تا مردمی که در محله جمکران زندگی می‌کنند، آسایش داشته و ایمن در معابر تردد کنند.

اقبالیان با بیان اینکه مصوبات طرح داخل محدوده گرفته‌شده، اما طرح خارج از محدوده سیری طولانی سپری کرده تا به تصویب برسد و ابلاغ شود، یادآور شد: در این خصوص اطلاع‌رسانی شده و تملکات در حاشیه خیابان آغازشده تا بتوانیم عرض خیابان را آزادسازی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد خیابان دسترسی برای اهالی جمکران، در اولین اولویت کاری قرار دارد تا وضعیت ترددها، ایمنی و جمع‌آوری آب‌های سطحی و خروجی و ورودی به جمکران ساماندهی شود، ابراز کرد: در این سال‌ها تلاش شده تا مردم راه دسترسی بهتری داشته باشند و شرکت‌های خدماتی نیز بهترین نقطه را برای خدمت‌رسانی در اختیار بگیرند.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ابراز کرد: در جهت تملکات، برخی از توافقات انجام‌شده و در تلاشیم در بدنه یا خارج از محدوده، کاربری‌هایی به مالکان بدهیم تا در بازگشایی خیابان، برای آن‌ها سودآوری داشته باشد و ملکشان ارزشمند شود و انگیزه لازم را در جهت بازگشایی خیابان به دست بیاورند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21003
اخبار مرتبط

نظرات شما