مناظره تلویزیونی ترامپ و بایدن برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از سی‌ان‌ان، در حالی که کمیته برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به تازگی اعلام کرد که دومین مناظره بین نامزد جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها از دستور کار خارج شده، اکنون قرار است تا رسانه‌های آمریکایی به صورت هماهنگ یک مناظره  از راه دور بین بایدن و ترامپ را تدارک ببینند. 

به گفته سی‌ان‌ان، این مناظره پنج‌شنبه شب ساعت هشت به وقت محلی برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ در استودیوی خبری ان‌بی‌سی حضور خواهد داشت و جو بایدن هم در تالار مورد نظر ای‌بی‌سی به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌دهد. قرار است تا موضوعات مشخصی مطرح شود و هر دو نامزد در وقت‌های تعیین شده به بیان نظرات خود و به چالش کشیدن رقیب بپردازند. 

دونالد ترامپ که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده، حاضر نشد در یک مناظره مجازی که کمیته مناظرات پیشنهاد کرده بود، حضور یابد. وی در واکنش به این پیشنهاد گفته بود که مناظره مجازی اتلاف وقت است. تیم انتخاباتی ترامپ پیشنهاد تعویق مناظره را هم پیشنهاد کرد که با مخالفت جو بایدن همراه بود. 

مهمترین موضوعات جاری در آمریکا که پیش‌بینی می‌شود در مناظره پنج‌شنبه شب هم به آن اشاره شود، عبارتند از شیوع ویروس کرونا در آمریکا، انتخاب قاضی دادگاه عالی، پذیرفتن نتیجه انتخابات، روابط خارجی و خشونت‌های اخیر در آمریکا.

انتخابات در آمریکا هفته‌هاست که آغاز شده و آرای غیرحضوری و پستی در ایالت‌ها دریافت می‌شود. هر دو نامزد برای یکدیگر خط‌ونشان کشیده و تاکید کردند که نتیجه انتخابات را واگذار نمی‌کنند مگر آنکه تقلبی رخ دهد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21060
اخبار مرتبط

نظرات شما