شنیدن صدای تکبیر شهیدان در یکی از عملیات‌های تفحص +فیلم

ویدئویی از خاطرات جالب رئیس کمیته جستجوی مفقودین درباره شنیدن صدای تکبیر شهیدان در یکی از عملیات‌های تفحص را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حدود ۳۰ سال از جنگ تحمیلی رژیم بعثی با همدستی سردمداران جنگ‌طلب آمریکایی و اروپایی و دیگر کشور‌های هم‌پیمان با صدام ملعون می‌گذرد و هنوز پیکر تعداد زیادی از جوانانی که برای دفاع از وطن راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند، به وطن بازگشته است.

جوانانی که با وداع با پدر، مادر، همسر و فرزندان خود پا در راه نبرد با بعثیان گذاشتند و از لذت‌های زودگذر دنیا برای حفظ این سرزمین گذشتند و تنها وصال حضرت دوست را انتخاب کردند.

نگاهی گذرا به زندگی شهدای جاویدالاثر و ماجرای چشم به راهی مادران صبور و مهربان آن‌ها حکایت مادر و فرزندی جانسوز و عاشقانه‌ای را بازگو می‌کند که ضرورت و اهمیت تسریع در امر جستجوی شهدای جاویدالاثر را روشن می‌کند.

اهتمام دستگاه‌های مرتبط با مسئله تفحص و جستجوی پیکر شهدای جاوبدالاثر پایان انتظار و چشم به راهی مادران و پدرانی است که شاید مثل دیگر پدران و مادران چشم به راه فرزند شهید خود از دنیا رفتند.

فداکاری و ایثار افرادی که با وجود خطراتی چون انفجار مین، جانباز یا شهید شدند، در قالب اعضای کمیته جستجوی مفقودین برای یافتن نشانه‌ای از شهدا قدم برمی‌دارند و فعالیت می‌کنند، اقدامی تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

 

در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید سردار سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین به بیان خاطراتی عجیب و شنیدنی از تفحص شهدای دفاع مقدس پرداخته که بدون تردید شنییدن آن خالی از لطف نیست.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/2119
اخبار مرتبط

نظرات شما