آیت الله نوری همدانی:

نقشه های ترسیم شده در اندیشکده های صهیونیستی دیگر جواب نمی دهد/ اهانت کنندگان باید تحریم شوند

آیت الله نوری همدانی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام گفت:نقشه های ترسیم شده در اندیشکده های صهیونیستی دیگر جواب نمی دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی در بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اقدام وقیحانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) از مسلمانان جهان خواست با حفظ وحدت و همبستگی این جنایت را محکوم کنند و اهانت کنندگان را مورد تحریم قراردهند.

متن بیانیه این مرجه تقلید به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت. (صف/۸)
اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم صلی الله علیه واله و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است
این روزها شاهد بدترین نوع کینه توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و پیامبراکرم و قرآن کریم می باشیم
آنچه قطعی و روشن است آن است که قرآن کریم کتاب سعادت بشریت است و هرانسانی که آن را بخواند مسیرعزت و رستگاری و ظلم ستیزی را می یابد وآشنای با سیره نبوی کرامت انسانی وحقیقت را می آموزد.
از این رو عده ای انسانهای بی خرد و کج اندیش بر این باورند که می توانند با اهانت به این مقدسات مسیرحق و بیداری انسانها را به نفع خودتغییر دهند.
اما غافل از آن هستند دیگراین نقشه های ترسیم شده دراندیشکده های صهیونیستی جواب نخواهد داد و حقیقت آشکار خواهد شد.
و آنچه قابل توجه است این افراد پایبند به اخلاقیات و توصیه های پیامبران عزیز ادیان دیگرهم نیستند و فقط برای تمایلات شخصی خودمی کوشند.
 از دولت و رئیس جمهور فرانسه می خواهیم دست از این رفتار وقیحانه بردارد و مسلمانان درهرکجای جهان هستند با وحدت و همبستگی خوداین جنایت رامحکوم کنند
و این اهانت کنندگان را مورد تحریم قراردهند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این اهانت ازمجامع بین المللی خصوصا کشورهای اسلامی می خواهم واکنش سریع نسبت به این موضوع داشته باشند.
حسین نوری همدانی
دهم ربیع الاول



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21314
اخبار مرتبط

نظرات شما