فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم:

آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهد داشت/بسیج الگویی برای کشورهای منطقه است

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با اشاره به اینکه آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران برنخواهد داشت، گفت: بسیج امروز یک نمونه و الگو برای همه ملت های آزاده دنیا است و بسیاری از معادلات منطقه و جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

سردار سید محمدتقی شاهچراغی در آستانه فرا رسیدن سالروز 13آبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اینکه یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: مبارزه با استکبار و مستکبران از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: چهره حقیقی استکبار و بدعهدی‌های آمریکا و دشمنی و خیانت آنها به ملت ایران، بارها برای ملت ایران ثابت شده است و لت ما با بصیرت خود همیشه توطئه های آنها را خنثی می کنند.
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم در ادامه با اشاره به اینکه امروز بسیج یک الگو برای تمام ملت های آزاده است، اظهار داشت:  بسیج تفکر، انگیزه و پدیده نوظهوری است که بسیاری از معادلات منطقه و جهان را تحت تاثیر قرار داده است.
وی ادامه داد:بسیج امروز یک نمونه و الگو برای همه ملت های آزاده دنیا است؛ بسیاری از کشورهای دنیا از تفکر بسیجی، سازمان بسیج، لباس و سربند بسیج هم الگو گرفته و در حوزه جغرافیای خود عملیاتی کرده اند.
سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه نقش بسیج در عرصه های مختلف کاملا مشخص است، گفت: امروز نقش بسیج در عرصه کمک رسانی، محرومیت زدایی و تلاش برای پیشرفت کشور همچون روزهای دفاع مقدس مشخص است.
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم با اشاره به اینکه بسیج قائل به حد و مرز نیست، افزود: بسیج یعنی حضور مردم برای مردم است.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/21435
اخبار مرتبط

نظرات شما