فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه(س):

به ازای هر پست مدیریتی خون ۷۲ شهید ریخته شده است/اجازه نمی دهیم اجنبی ها بر ما حکومت کنند

ارشد آجا در قم با اشاره به اینکه بر اساس آماری که ارائه شده به اندازه‌ هر صندلی مسئولیت که در این کشور وجود دارد خون پاک ۷۲ شهید ریخته شده است هر مسئولی که روی این صندلی ها می نشیند باید به ۷۲ شهید فقط بابت همان صندلی که نشسته جوابگو باشد گفت:اجازه نمی دهیم اجنبی ها بر کشور حکومت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سرهنگ شمسعلی اسدی  در استان قم سخنرانی در مراسم رونمایی از ۴۰  پلاک کوچه شهدا که عصر ۲۵آبان  در سالن امام خمینی رحمت الله علیه گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام برگزار شد اظهار داشت: به گفته امام خمینی رحمت الله علیه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستید حضور در محافل شهدا یک توفیق است نامگذاری کوچه ها و معابر به نام شهدا باعث نورانی شدن شهر می شود .

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا محفل شهدا و  یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم آنطور که باید با حضور مردم برگزار نشد اما کنگره ملی شهدا برنامه های شهدا را به نحو احسن انجام می دهد.

اسدی  در قم افزود: یکی از شهدای زنده در ارتش امیر سیاری هستند چه جمله قشنگی فرمودند ما در جنگ حضور داشتیم در متن حضور داشتیم اما احساس می‌کنیم که آنچه که ما میدانیم دیگران هم میدانند در صورتی که اینطور نیست خیلی از مسائل را رزمندگان اسلام و ایثارگران و جانبازان می دانند که اگر عنوان نشود در سینه ها باقی می ماند و به نسل آینده نمی رسد منظور حضرت آقا در اجرای برنامه هایی مانند کنگره ملی شهدا یادواره های شهدا این است که بحث اثربخشی و بیان  اقدامات شهدا در سطح جامعه است.

 وی تصریح کرد: اگر فعالیت های شهدا را بشناسیم و خصوصیات شهدا را متوجه شویم که چه کارهایی انجام دادند و چه کسانی بودند و هدفشان چه بود و مقصد نهایی شان چه بود مطمئناً جامعه ما به جامعه رستگاری رهنمون خواهد شد .

اسدی تاکید کرد: بر اساس آماری که ارائه شده به  اندازه‌ هر صندلی مسئولیت که در این کشور وجود دارد خون پاک ۷۲ شهید ریخته شده است هر مسئولی که روی این صندلی ها می نشیند باید به ۷۲ شهید فقط بابت همان صندلی که نشسته جوابگو باشد شهید شوشتری می فرمایند ما قبلاً می گفتیم فرماندهی از آن توست یا حسین؛ الان مینویسند بدون هماهنگی وارد اتاق نشوید البته هنوز فرماندهی ها که فرماندهی را از آن حسین علیه السلام می دانند هم وجود دارد اما بسیار کمرنگ شده است.


فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س)   در قم ادامه داد: اگر ما خودمان را مدیون شهدا و خانواده شهدا دانسته و مدیون مسیری که آنها طی کردند می دانیم و حاصل اقدامات آنها را به عنوان یک امانت کسب کردیم آیا از انجام وظیفه خودمان غفلت می کنیم، آیا اجازه می دهیم یک اجنبی و بر مملکت ما حکومت کند و خاک این مملکت را اشغال کند.

 اسدی بیان داشت: شهید فلاحی فرمانده نیروی زمینی ارتش وقتی در سوسنگرد درگیر بود به او می گویند موقع درگیری سرت را پایین بیاور ولی شهید فلاح پاسخ می دهد من در خاک خودم سر خودم را فرود نمی آورم بلکه دشمن باید در خاک من سرش را فرود بیاورد و تسلیم شود.

 فرمانده پدافندهوایی حضرت معصومه(س) ا‌دامه داد : شهدا اقداماتی کردند این اقدامات مانند امانتی در دست ما سپرده شده است که به حول و قوه الهی در این جایگاه مقدس همه با هم قسم میخوریم ذرهای از عقاید شهدا کوتاه نیامده و نخواهیم آمد مسیری که شهدا به ما یاد دادند مسیر استقامت است و مسیر پیروزی است در نهایت اگر شهادتم قسمت شود بهترین پیروزی است که نصیب ما می شود در این راه باختی وجود ندارد.

 ارشد آجا در قم افزود:اگر در مکتب سرخ شهادت قدم برداشتیم باید بدانیم این لحظات مقدس است اگر زنده بمانیم و یا چه شکستی حاصل شود لحظاتش مقدس است آنچه ما می دانیم نسل جدید نمی‌داند این رسالت ما است که مکتب شهدا را در برنامه ها و محافل مانند کنگره شهدا ترویج کنیم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/21809
اخبار مرتبط

نظرات شما