آیت الله نوری همدانی:

نباید بی حجابی و بدحجابی در کشور عادی شود

این مرجع تقلید گفت: نباید بی حجابی و بدحجابی در کشور عادی شود و باید با این معضل برخورد جدی شود چرا که این موضوع باعث شده فرهنگ عمومی کشور آسیب ببیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای جنبش مردمی پاسداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حجاب یکی از واجبات اسلام است و باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: بابی حجابی و بدحجابی باید برخورد جدی شود چراکه این موضوع باعث شده فرهنگ عمومی کشور آسیب ببیند.
این مرجع تقلید دولت را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این کار باید از دولت شروع شود و در ادارات اجرایی شود تا در ادامه در جامعه نیز اجرایی شود.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مسئله بانک‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: دیرکرد و ربا در سیستم بانکی کشور وجود دارد و نباید اجازه دهیم در یک کشور اسلامی این مسائل رخ بدهد.
ارتقای 19 پله‌ای رتبه علمی کشور در 40 سال گذشته
سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران نیز در این دیدار بابیان این‌که 275 شبکه تلویزیونی و رادیویی علیه انقلاب اسلامی مشغول فعالیت هستند، گفت: این شبکه‌ها باهدف ترویج بی‌دینی، ضربه زدن به ارکان خانواده و سبک زندگی اسلامی، تخریب اذهان عمومی و بی‌اعتماد سازی مردم به‌نظام شکل‌گرفته‌اند و دشمن از این مسیر به دنبال ضربه زدن به‌نظام است.
وی ادامه داد: علاوه بر این دشمن در دوره‌های مختلف تحریم‌های اقتصادی را علیه کشورمان اعمال کرده اما بااین‌وجود کشورمان توانسته قله‌های افتخار را در زمینه‌های مختلف فتح کند.
نقدی تأکید کرد: پیش از انقلاب تنها 11 هزار عنوان کتاب چاپ‌شده بود درحالی‌که فقط در یک سال 110 هزار عنوان کتاب چاپ‌شده است.
وی به جایگاه علمی کشور بیان داشت: ما در رتبه‌های علمی 15 دنیا هستیم درحالی‌که در رژیم پهلوی 54 بودیم که نشان از توجه نظام به آموزش‌وپرورش است.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/2198
اخبار مرتبط

نظرات شما