مقاومت فلسطین ۲ موشک جدید آزمایش کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از منابع خبری از اقدام مقاومت اسلامی فلسطین در آزمایش ۲ موشک جدید خبر دادند.

خبرنگار وب سایت خبری "نیو پرس" گزارش داد که مقاومت اسلامی فلسطین در فاصله کمتر از نیم ساعت ۲ موشک جدید را آزمایش کرد.

این وب سایت خبری در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است که مقاومت اسلامی فلسطین در فاصله کمتر از نیم ساعت ۲ موشک جدید را با پرتاب به سمت عرض دریای نوار غزه آزمایش کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز این خبر را تایید کردند و مدعی شدند که گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) این موشک را آزمایش کرده‌اند.

این اقدام مقاومت فلسطین در حالی صورت گرفته است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در نزدیکی منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب غزه، یک برج دیده‌بانی در محله شجاعیه در شرق غزه، یک پایگاه در جنوب غرب این شهر، یک پایگاه در غرب خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه و یک پایگاه بین رفح و خان‌یونس را هدف قرار دادند.

ابومجاهد، سخنگوی کمیته‌های مقاومت اسلامی در فلسطین ساعاتی پیش هشدار داده بود که اگر رژیم اشغالگر صهیونیستی اشتباهی را مرتکب شود پاسخ محکم و قاطعی دریافت خواهد کرد.

ابومجاهد گفت: «مقاومت می‌داند که رژیم اشغالگر دچار بحران داخلی است و می‌کوشد تا این بحران را به نوار غزه صادر کند.»

سخنگوی کمیته‌های مقاومت اسلامی در فلسطین افزود: «پیام ما واضح است و اجازه نمی‌دهیم معادله‌ای که مقاومت فلسطین طی سال‌ها تحکیم بخشیده است، دچار اختلال شود.»

ابومجاهد با اعلام اینکه «رژیم صهیونیستی اگر تجاوزی را انجام دهد عواقب آن را متحمل خواهد شد و به شیوه مناسبی پاسخ آن را خواهیم داد»، تاکید کرد: «اشغالگران اگر به تجاوزات و محاصره خود علیه فلسطین ادامه دهند، بهای آن را پرداخت خواهند کرد.»




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21990
اخبار مرتبط

نظرات شما