رفتار زننده مشتری در پاسخ به درخواست فروشنده!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار زننده یک مشتری در یکی از فروشگاه‌های انگلیس را به تصویر می‌کشد. این مشتری زن که با درخواست فروشنده برای پوشیدن ماسک مواجه شده بود در رفتاری بی ادبانه به صورت او آب دهان پرتاب کرد. انی اتفاق روز در ساعت ۹.۴۰ دقیقه روز شنبه و در محله «کلاپهام»  لندن رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از فروشندگان و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام زننده این مشتری را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای این زن شنیده می‌شود که دائما خطاب به فروشنده فریاد می‌زند: «شما مرده اید.»

 

در این ویدئو در حالی که صندوقدار تلاش می‌کرد این زن را آرام کند او به صندوق دار نزدیک شده و اقدام به پرتاب آب دهان به سمت وی کرد. این زن سپس در هنگام ترک فروشگاه یک گلدان گل را در مقابل درب فروشگاه واژگون کرد و آنجا را ترک کرد.

گفتنی است؛ این اقدام زننده این زن انگلیسی در حالی خبرساز می‌شود که بنا به پروتکل‌های بهداشتی جدید در انگلیس پوشیدن ماسک در هنگام حضور در مکان‌های عمومی از جمله سوپرمارکت‌ها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اجباری است. بنا به این قانون، پلیس در مرتبه اول می‌تواند افراد قانون شکن را مبلغ ۲۰۰ پوند جریمه نماید. در صورت تکرار نقض قانون از سوی فرد، پلیس می‌تواند جریمه دوم را ۴۰۰ پوند و جریمه سوم را ۸۰۰ پوند در نظر بگیرد. این جریمه حداکثر ۶۴۰۰ پوند خواهد بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22032
اخبار مرتبط

نظرات شما