مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی:

بیماری یابی و پیشگیری بهترین اقدام در مبارزه با کرونا است/ به کار گیری 700نیروی طلبه در مبارزه با کرونا

مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا 700طلبه را بکار گیری کردیم، گفت: بیماری یابی و پیشگیری بهترین اقدام در مبارزه با کرونا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام حسنعلی خوئینی در میزگرد خدمات گروه های جهادی در مقابله با بیماری کرونا که در دفتر پایگاه خبری قم فردا برگزار شد، اظهار داشت: طلاب گروه جهادی رشد از ابتدای شیوع این بیماری در مجتمع فرهنگی نور حاضر شدند.
وی ادامه داد: طلاب گروه جهادی رشد از ابتدا شروع به بیماری یابی، طراحی ها برنامه و عملیاتی کردن برنامه شد.
مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی با اشاره به اینکه حدود 3ماه در حوزه پیشگیری فعالیت مستمر داشتیم، گفت:در این مدت 20 هزار خانواده را از حیث فقر و بیماری بررسی کردیم و در ادامه برای آنها پیگیری هایی را انجام دادیم.
وی اضافه کرد: این اقدامات در عرصه بیماری یابی بود و مهمترین کار در این نوع مسائل در حوزه پیشگیر خواهد بود.
به کار گیری 700نیروی طلبه در مبارزه با کرونا
حجت الاسلام خوئینی بااشاره به اینکه از ابتدا تا به امروز 700نیروی طلبه را ساماندهی کرده ایم، گفت: هم اکنون هم حدود 100نفر طلبه خواهر و برادر در بیمارستان ها مشغول فعالیت هستند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی و نیروهای انقلابی و گوش به فرمان حضرت آقا در بحران ها حاضر هستند و حرکت می کنند و هر کجا که ترسی وجود داشته باشد ورود پیدا می کنند.
مسئول گروه تبلیغی جهادی رشد بیان داشت: در روزهای اول شیوع بیماری وقتی ما وارد بیمارستان ها شدیم برخی مسئول بیمارستان ها می گفتن ما تازه متوجه می شویم که حضرت آقا می فرمودند نیروهای جهادی و انقلابی چه چیزی می فرمودند.
وی اضافه کرد: در ابتدای شیوع کرونا به دلیل ناشناخته بودن بیماری ترس بسیار بود و واقعا مرد می خواست که در آن زمان وارد عمل شود.
طلاب برای خدمت از یکدیگر سبقت می گرفتند
حجت الاسلام خوئینی با اشاره به اینکه طلاب برای خدمت به بیماران از یکدیگر سبقت می گرفتند، گفت: امروز هم در حال طراحی عملیاتی ویژه هستیم تا در کل کشور بتوانیم انجام دهیم.
وی با اشاره به تغییر نگرش نسبت به طلاب، گفت: مردم بیشتر از گفتار به رفتار و کردار توجه دارند. اینجا میدانی بود که طلبه های انقلابی نشان دادند که در کنار مردم هستند.
مسئول کمیته اعزام به بیمارستان ستاد حوزوی با اشاره به اینکه این بهترین روش تبلیغ عملی بود، گفت: در هر میدانی که لازم باشد این مسئله بروز خواهد پیدا خواهد کرد و در میان مردم بودن و مثل مردم بودن وظیفه طلاب است.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/22081
اخبار مرتبط

نظرات شما