سرپرست معاونت خدمات مشترکین توزیع برق استان قم خبر داد:

ارائه تمام خدمات به مردم از طریق نرم افزار «برق من»

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قم گفت: تا پایان آذرماه تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان قم از طریق نرم‌افزار «برق من» و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم،سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قم با حضور در برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی "بی‌تعارف" به سؤالات و مشکلات مردمی، مخاطبان این برنامه پاسخ دادند.

"سید محمدرضا غفوری" سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان همچنین در این برنامه به معرفی و نحوه استفاده شهروندان از برنامه نرم‌افزاری «برق من» پرداخت و گفت: تا پایان آذرماه تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان قم از طریق این نرم‌افزار و به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه ۴۰ خدمت به صورت غیرحضوری و با نصب نرم‌افزار «برق من» امکان‌پذیر است، اظهار داشت: این نرم‌افزار ویژه دارندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل "اندروید" و "آی‌واس" است که با نصب آن به راحتی می‌توانند از خدمات شرکت توزیع برق بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان یادآور شد: ۲۸ خدمت در حوزه خدمات مشترکین از قبیل خرید انشعاب، افزایش و کاهش آمپراژ، تغییر نام، بررسی صورتحساب و رؤیت پذیری قبوض و ۱۲ خدمت در حوزه بهره‌برداری از قبیل مشکلات شبکه برق معابر، ثبت خاموشی و خسارت به شبکه و وسایل برقی مردم در نرم‌افزار برق من قابل ارائه به شهروندان است.

وی تصریح کرد: مشترکین می‌توانند در بخش برق امید برنامه نرم‌افزاری«برق من»، وضعیت خود را در گروه‌های کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف شناسایی و جهت استفاده از برق رایگان و‌ کاهش هزینه‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

غفوری در پایان سخنان خود تأکید کرد: مشترکینی که به گوشی هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه 1521 در ساعات اداری از خدمات مشترکین بهره‌مند شده و همچنین قبوض مصرفی برق خود را پرداخت کنند.

:وی افزود: مشترکین همچنین می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از طریق تماس با سامانه 121 خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان در حوزه بهره‌برداری بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22159
اخبار مرتبط

نظرات شما