عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

آیت الله یزدی در راه انقلاب و اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این عالم خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف از خود بجای گذاشته است، گفت: آیت الله یزدی در راه انقلاب و اسلام از هیچ کوششی دریغ نکرد و متحمل سختی های فراوان شد.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به اینکه ارتحال فقیه انقلابی و عالم مبارز حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله علیه، موجب تأسف و تألم فراوان گردید، اظهار داشت: این عالم وارسته و مبارز از پیشگامان انقلاب اسلامی و یار وفادار و دیرین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود که در راه  انقلاب و اسلام از هیچ کوششی دریغ نکردند و  متحمل سختی های فراوان شدند.
وی ادامه داد: این فقید سعید خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف دینی، سیاسی و فرهنگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران از خود به جای گذاشتند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ریاست قوه قضائیه، عضویت در شورای نگهبان و ریاست مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه های علمیه از جمله فعالیت های گرانمایه و  خدمات ارزنده  و ماندگار این شخصیت بزرگوار به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: اینجانب این ضایعه را به محضر بقیة الله الاعظم، ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های  علمیه، شاگردان و ارادتمندان، دوستداران انقلاب اسلامی و بیت شریف و فرزندان مکرّم  آن عالم فرزانه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/22461
اخبار مرتبط

نظرات شما