توسط دوچرخه سوار کشورمان صورت گرفت؛

سفر با دوچرخه به مشهدالرضا به نیابت از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت+ تصاویر

مهدی طاهری دوچرخه سواری که به نیابت از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت و برای تقدیرو تشکر از ایثار آنها در مبارزه با بیمار کرونا با دوچرخه به پابوس امام رئوف رفت.

مهدی طاهری، دوچرخه سواری که به نیابت از کادر درمان به زیارت امام رضا(ع) رفت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: بنده متولد سال 1361 و دارای شغل فنی هستم. البته قبلا که ساخت و ساز مسکن رونق بیشتری داشت در این حیطه فعالیت می کردم چرا که بنده جواز تولید قطعات بتنی  را دارم.
وی ادامه داد: در حال حاضر در حرفه نجاری فعالیت می کنم اما این روز با وضعیت بد اقتصادی و علاوه بر آن مشکلات بیماری کرونا، هیچ کدام از مشاغل آزاد رونقی ندارد.
طاهری با اشاره به اینکه بنده در رشته ورزشی کوه پیمایی فعالیت می کنم، گفت: در رشته دوچرخه سواری هیچ سابقه ای ندارم و قبل از این سفرهایی که انجام دادم هیچوقت با دوچرخه مسیر طولانی را طی نکرده بودم.
وی در ادامه با اشاره به اولین سفر خود با دوچرخه، گفت: اولین سفر با دوچرخه را در 27خرداد سال جاری از مزار شهدای گمنام کوه عظیمیه در کرج به سمت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دادم. در این سفر مسیر 1400کیلومتری را در 14روز طی کردم تا به مزار پاک شهید سلیمانی برسم.
این دوچرخه سوار عنوان داشت: سفر دوم خود با دوچرخه را به نیابت از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت و تقدیر و تشکر از زحمات و از خودگذشتگی آنها برای مبارزه با ویروس کرونا به سمت مشهد مقدس برنامه ریزی کردم و چند روز قبل این سفر را در مشهد به پایان رساندم.



وی خاطرنشان کرد: این سفر را از منزل شهید مدافع سلامت مصطفی پیران در کرج شروع و حدود 12روز بعد درمشهد مقدس به پایان رساندم که در ابتدای مسیر پدر شهید از این اقدام بنده ابراز خوشحالی کردند.
طاهری تاکید کرد: البته دوست داشتم این سفر را به گونه ای شروع کنم که در ایام تولد حضرت زینب(س) که روز پرستار هم هست در مشهد مقدس باشم اما به دلیل این که قصد داشتم در سالروز شهادت حاج قاسم در مزار این شهید حاضرشوم سفر به مشهد را زودتر برنامه ریزی کردم.
وی اضافه کرد: این اقدام را برای تجلیل از خودگذشتگی و ایثار پرستاران عزیز کشور انجام دادم و در طول مسیر پرچم «یا ابوالفضل» را همراه داشتم چرا که حضرت ابوالفضل(ع) نشانه ایثار، از خودگذشتگی و جوانمردی در کربلا بود و امروز کادر درمان ما در بیمارستان ها این از خودگذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشته اند.



طاهری با ابزار گلایه از مسئولین و رسانه ها، گفت: هیچ مسئول و ارگانی از این اقدام بنده حمایت نکرد و هیچ مطلبی در هیچ کدام از رسانه ها حتی رسانه های استان البرز منتشر نشد که دلیل این موضوع را هنوز نمی دانم. از طرفی هم حتی وقتی به مشهد مقدس رسیدم آستان قدس رضوی هم واکنشی نداشت.
وی ابراز داشت: من فقط از رسانه درخواست دارم که هدف و نیت سفرم که با سختی های بسیاری همراه بود را به جامعه پزشکی و پرستار کشورم برسانند تا آنها بدانند که به نیابت از آنها من این سفر را انجام دادم.
این دوچرخه سوار گفت: البته امام رضا(ع) توفیق داد این سفر سخت و خطرناک را در این فصل سال برای تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان و شهدای مدافع سلامت انجام دهم.
وی تصریح کرد: انشالله تصمیم دارم در آینده به مناسبت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی از مزار شهید فخری زاده به سمت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت کنم.
گالری عکس
http://qomefarda.ir/22636
اخبار مرتبط

نظرات شما