قتل ۷۱ شهروند در پرونده عروس خطرناک تروریست‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مقامات کشور کنیا نگران‌اند که یک فرد نفوذی در سرویس امنیتی این کشور در حال کمک به تروریست انگلیسی است تا از او را از دست قانون نجات دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامانتا لیسویت که با لقب وایت ویدو نیز شناخته می‌شود سعی دارد با کمک فرد نفوذی در سرویس امنیتی کنیا از این کشور فرار کند.

گفته می‌شود تروریست مذکور در حمله سال ۲۰۱۳ به فروشگاه وست گیت دست داشته و مسئول کشته شدن ۷۱ نفر انسان بی‌گناه است. پلیس کنیا بر باور دارد این تروریست سال ۲۰۱۱ با استفاده از پاسپورت جعلی به کشور آمده و عضو گروه تروریستی الشباب شده است. شواهد در کشور کنیا اکنون به گونه‌ای است که خبر از نفوذ همراهان و همکاران وایت ویدو در بخش‌های امنیتی می‌دهند. پلیس کنیا باور دارد تنها دلیل فرار تروریست مذکور تا به امروز کمک و همراهی پشتیبانان او در دولت بوده چرا که وایت ویدو چندین بار بدون مشکل توانسته از مرز سومالی گذر کند و دستگیر نشود.

خطرناک ترین زن دنیا سعی دارد از کنیا فرار کند

 

تحت تعقیب‌ترین زن دنیا

تحت تعقیب‌ترین زن دنیا

سامانتا لیسویت سال ۲۰۱۳ پس از حمله صورت گرفته به فروشگاه وست گیت دستگیر شد اما توانست با استفاده از مدارک جعلی از دست قانون فرار کند. وایت ویدو اکنون به عنوان خطرناک‌ترین تروریست زن شناخته می‌شود و سازمان‌های FBI، CIA و MI6 به دنبال او هستند. وایت ویدو در حملات تروریستی سال ۲۰۰۵ انگلیس و سال ۲۰۱۲ در مومباسای کنیا دست داشته و بیش از ۲۵ نفر را طی این حملات کشته است. متاسفانه همچنان محل دقیق اقامت این تروریست مشخص نشده است اما آخرین تحقیقات پلیس کنیا نشان می‌دهد وایت ویدو در منطقه جیلیب سکونت دارد.

قتل ۷۱ شهروند توسط عروس خطرناک تروریست‌ها/ تحت تعقیب‌ترین زن دنیا را بشناسید + تصاویر

 




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/22823
اخبار مرتبط

نظرات شما