النخاله: سردار سلیمانی به فلسطینی‌ها ساخت موشک را آموزش داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از المیادین، زیاد النخاله، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین گفت: بخش مهمی از اهتمام ایران به قضیه فلسطین در حمایت‌های نظامی، آموزش مجاهدان و پرورش تجربیات از جمله تجربه ساخت تسلیحات در فلسطین است.

وی افزود: ایران در سایه نظارت شهید قاسم سلیمانی، در این زمینه‌ها هیچگاه کوتاهی نکرد. او تمامی امور مجاهدان به خصوص بر سطح و کیفیت آموزش نظارت داشت. سردار سلیمانی همواره تلاش می‌کرد تا مجاهدان روند ساخت موشک، مواد منفجره و سلاح مورد نیازشان را بیاموزند.

النخاله تاکید کرد: امروز ما می‌توانیم برای مدت زمان طولانی با اسرائیل مقابله کنیم و این نتیجه و ثمره تلاش گسترده حاج قاسم است. از گام‌های راهبردی حاج قاسم ارسال موشک و سلاح به نوار غزه بود و این کار تقریبا نوعی معجزه بود.

النخاله خاطر نشان کرد: موشک‌هایی را که او به نوار غزه رساند با شلیک به تل آویو، افتتاح کردیم. نقش اساسی در جسارت پیدا کردن فلسطینیان برای شلیک موشک به تل آویو را قاسم سلیمانی ایفا کرد. از همین نقطه بود که تلاش برای توسعه سلاح در فلسطین آغاز شد.

وی در پایان گفت: امروز فلسطینیان تمامی موشک‌های مورد نیازشان را خود می‌سازند و این دستاورد بزرگی در مبارزه با دشمن صهیونیستی است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23188
اخبار مرتبط

نظرات شما