ابتذال پنهان زیر پوست سینما/ چگونه با پول بازیگر شوید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بازیگری حرفه ای پرطرفدار درمیان جوانان و نوجوانان است که برای ورود به این عرصه به دنبال ترفندهای مختلفی هستند اگر چه گذشته ورود به این عرصه نیازمند توانایی و استعداد بود اما در چند سال اخیر راهکارهای مختلفی برای ورود به این عرصه ایجاد شده که نه تنها استعداد هنری نیاز نیست بلکه با خریدن نقش به بازیگری ورود می کنند و همین امر آسیب های زیادی را به هنر و بازیگری وارد کرده است.

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون  درباره پول گرفتن کارگردانان از بازیگران برای دادن نقش گفت: واقعیت این است که من با هر کارگردانی کار کردم اینگونه نبوده، اما من شنیدم که برخی از کارگردانان پول گرفتند و یک آقا یا خانم را برای نقشی در یک پروژه انتخاب کردند.نقش اول و دوم کاری را به آنها دادند ،حتی بعد از آن هم بازیگر پول ساز شده است.

وی ادامه داد: البته در این سال‌ها تهیه کنندگانی را دیدم که از بازیگران پول می‌گرفتند و نقش می‌دادند حتی به کارگردان پیشنهاد می‌دادند که آن‌ها را در کار انتخاب کند ونقش بدهد.

کسی جرات نکرده پیشنهاد بدهد که کاری سفارش کنم

بازیگر سریال «دخترم نرگس» اظهار کرد: خوشبختانه در این ۵۱ سالی که کار می‌کنم کسی جرات نکرده به من پیشنهاد بدهد که او را برای کاری سفارش کنم. من حتی همسرم که بازیگر است را در هیچ کاری پیشنهاد نمی‌دهم. چون از این کار متنفر هستم معتقدم آدم‌هایی هستند که لیاقت کار در بازیگری دارند، اما بیکار هستند. آنهاباید کار کنند، نه کسانی که پول می‌دهند. با این کار جامعه هنری خودمان را متلاشی می‌کنیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23328
اخبار مرتبط

نظرات شما