۶ فیلم جشنواره فجر در قم اکران می‌شود

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت:تمام ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه ه صورت همزمان در قم اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدکاظم رضوانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این فیلم‌ها در هشت روز و در هر روز سه سانس اکران می‌شود افزود: به دلیل شرایط خاص کرونایی و لزوم رعایت فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال تنها سینمای ونوس قم میزبان اکران این فیلم‌ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری منظم و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در استان انجام شده‌است، ادامه داد: با توجه به الزام فروش بلیت متناسب با ۳۰ درصد  ظرفیت سالن‌های سینمای ونوس، روزانه حدود ۸۰ تا ۹۰ نفر می‌توانند اقدام به خرید بلیت و تماشای فیلم‌ها کنند.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: در حال رایزنی برای اصلاح سانس‌های اکران فیلم ها هستیم که در صورت کسب موافقت، تعداد سانس‌های روزانه درقم از سه به ۶ سانس افزایش می‌یابد.

رضوانی اظهار داشت: قیمت بلیت‌های این جشنواره درقم هنوز نهایی نشده‌است ولی با توجه به اینکه سینمای ونوس تنها سینمای ممتاز و باکیفیت بالای استان است، قیمت هر بلیت بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

وی گفت: شرایط ویژه کرونایی موجب شده تا متاسفانه برخلاف سال‌های گذشته که امکان میزبانی از هنرمندان، فعالان و علاقه‌مندان سینما در اکران‌های فیلم های جشنواره در قم وجود داشت، امسال این موضوع میسر نیست.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه هیچ گونه سهمیه و یا بلیت فروشی حضوری در سینما وجود ندارد افزود: علاقه‌مندان برای خرید بلیت باید حتما از طریق سامانه فروش الکترونیکی بلیت که اطلاع رسانی شده، اقدام کنند.

رضوانی ادامه داد: در ورودی سینمای محل اکران فیلم‌های فجر در قم، تست سریع کرونا، تب سنجی،‌استفاده از ماسک و سنجش اکسیژن انجام می‌شود ضمن اینکه ضدعفونی کردن مستمر سالن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: هر فرد با هر کد ملی می‌تواند چهار بلیت از طریق سامانه فروش الکترونیکی جشنواره خریداری کند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/23880
اخبار مرتبط

نظرات شما