مسدود شدن مسیرهای منتهی به مسجد جمکران

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم از لغو تمام برنامه های نیمه شعبان خبر داد و گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران نیز مسدود خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیژن سلیمان پور عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به لغو تمامی برنامه‌های نیمه‌شعبان اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا یکشنبه و دوشنبه ۸ و ۹ فروردین ماه از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می‌آید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم یادآور شد: از تمام هموطنان عزیز می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند چرا که هیچ‌گونه برنامه‌ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد و تمام مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اعم از بلوار پیامبراعظم، بلوار مرجعیت و… مسدود خواهد شد.

سلیمان پور بیان کرد: هیچ‌گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه‌های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش می شود.

وی با بیان اینکه همه این تصمیمات مطابق با دستورات ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است تصریح کرد: از همه هموطنان عزیز و شهروندان قم می‌خواهیم در منازل خود برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت را از طریق فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی مشاهده کنند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24820
اخبار مرتبط

نظرات شما