برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان در حرم حضرت معصومه(س)

جشن‌های نیمه شعبان با مداحی عباس حیدرزاده، میثم مطیعی، سید محسن بنی فاطمی و سید مهدی میرداماد همراه با پخش زنده از رسانه ملی و فضای مجازی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مراسم های جشن نیمه شعبان در شب و روز ولادت حضرت ولیعصر(عج) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شده و به صورت مجازی این مراسم ها برای منتظران امام عصر(عج) پخش خواهد شد.

یکشنبه ۸ فروردین مصادف با شب میلاد امام زمان(عج) بعد از نماز عشاء حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت به ایراد سخن پرداخته و سپس حاج عباس حیدرزاده به مدح و ثنای اهل‌بیت(ع) خواهد پرداخت.

مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۱ الی ۳ بامداد دوشنبه ۹ فرودین‌ماه با شعرخوانی سید حمیدرضا برقعی  و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی به همراه مناجات خوانی و قرائت دعای کمیل توسط میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

ظهر روز دوشنبه بعد از نماز عصر، سید محسن بنی فاطمی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر به مولودی‌خوانی می‌پردازد و همچنین در شام میلاد بعد از نماز عشاء محفل جشن و سرور با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و مداحی سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

محافل معارفی قبل از نماز ظهر و همچنین قبل از نماز مغرب نیز به مدت ۵ روز با موضوع زمزم مهدویت و با حضور کارشناسان و پاسخ به سؤالات و شبهات مهدویت در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه جشن سلام، اجرای گروه سرود و تواشیح، اعلام اسامی برگزیدگان و اهدای متبرکات فاطمی از دیگر برنامه‌های محافل ویژه نوروز ۱۴۰۰ است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24824
اخبار مرتبط

نظرات شما