اعضای شورای اسلامی شهر قم تاکید کردند:

رد توافقنامه شورای شهر و نظام مهندسی در فرمانداری قم تعجب برانگیز است

اعضای شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از رد توافقنامه شورای شهر و نظام مهندسی این اقدام را تعجب برانگیز دانسته و بر رای خود اصرار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،امروز در هفتادوهفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، حسین اسلامی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پروژه شهید روحانی اظهار داشت: متاسفانه برای تکمیل فاز سوم این پروژه مشکلات حقوقی وجود دارد و پیگیری های لازم برای حل مشکل انتقال پلاک در این طرح صورت گرفته است.
وی در ادامه به رد شدن اخذ عوارض از دفاتر نظام مهندسی ها اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس توافقنامه ای که بین شهرداری و نظام‌مهندسی قم منعقد شده بود مقرر شده بود که از دفاتر نظام‌مهندسی عوارض دریافت شود اما این مسئله در کمیته انطباق فرمانداری به دلیل مغایرت آن با ماده 18 تعرفه عوارض رد شد.

سخنگوی شورای شهر قم به پیگیری های صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت: دیوان عدالت اداری در بررسی مجددی که انجام داد به نفع شهرداری رأی صادر کرده و برای تصویب نهایی این مصوبه شورای شهر باید نسبت به مصوبه سابق خود اصرار داشته و بار دیگر این لایحه را به فرمانداری ارسال کند.
بهای خدمات سال 98 سازمان زیباسازی تقریبا ثابت مانده است
در ادامه هفتادوهفتمین جلسه شورای شهر قم رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم طی سخنانی اظهار داشت: آئین‌نامه اجرایی طرح احداث سطوح سبز در ساختمان‌ها و بهینه‌سازی مصارف آب در شهر قم تدوین شده و سالانه توسط شورای شهر قم تعریف‌شده و در آن پیوست‌های فرهنگی دیده خواهد شد.

سید مجتبی سبحانی ادامه داد: بهای خدمات سال 98 سازمان زیباسازی شهرداری قم جز در هشت مورد مابقی موارد تعرفه بهای خدمات سال 98 این سازمان ثابت بوده و تغییری نخواهد کرد.
رد توافقنامه بین شورای شهر و نظام مهندسی در فرمانداری تعجب‌برانگیز است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد آتش‌زر نیز در ادامه این جلسه با انتقاد از اقدام فرمانداری قم بیان داشت: رد توافقنامه بین شورای شهر و نظام مهندسی که توسط خود مهندسین تایید شده  آن توسط فرمانداری تعجب‌برانگیز است.

وی ادامه داد: تعرفه بهای خدمات سال 98 سازمان زیباسازی شهرداری قم باید در کمیسیون تلفیق مطرح‌و تمام اعضا در جزئیات آن قرار بگیرند.

زین‌العابدین قراچورلو دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز تاکید کرد: در تعرفه بهای خدمات سال 98 سازمان زیباسازی شهرداری قم درزمینهٔ تبلیغات بدنه خودرو نباید هزینه‌های مجددی به شهرداری و شهروندان تحمیل شود و باید در این زمینه تجدید نظر صورت بگیرد.
نایب‌رئیس نظام پرستاری قم: خدمت گذاری خالصانه به مردم مهم‌ترین ویژگی جامعه پرستاری  است

نایب‌رئیس نظام پرستاری قم نیز در پایان جلسه امروز با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: جامعه پرستاری یکی از خدمتگذارترین قشر جامعه است به طوری که خدمت گذاری خالصانه و صادقانه به مردم مهم‌ترین ویژگی جامعه پرستاری استان قم است.

رضا جعفری ادامه داد: جامعه پرستاری با وجود زحمات فراوان با مشکلات و چالش‌های روبرو است که باید مسئولان در جهت رفع آن اقدام کنند.
وی افزود: جامعه پرستاری در مسئله پیشگیری آمادگی هرگونه همکاری و تعاملی برای بهبود وضعیت درمان و بهداشت شهروندان با شورای شهر را دارد.
 در پایان این جلسه، جمعی از پرستاران استان قم به نمایندگی از جامعه پرستاری استان مورد تقدیر قرار گرفتند.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/2558
اخبار مرتبط

نظرات شما