معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه:

انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه امروز باید به باطن قرآن عمل کنیم، گفت: حکومت و انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسام افروز ظهر امروز در نشست خبری نخستین المپیاد قرآن کریم، عترت و نماز که در مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه های علمیه سازمانی است که تحت نظارت دفتر رهبر انقلاب فعالیت کرده و طلاب حوزه های علمیه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای مرکز خدمات حوزه های علمه اقدامات قرآنی است.
وی ادامه داد: با گذشت چهل سال از انقلاب جوانان ما باید عمیق‌تر از گذشته به قرآن بپردازند؛ در این چهل سالگی انقلاب هر نهاد ارگانی برنامه ای دارد و مرکز خدمات هم برنامه های خوبی را اجامر داده است.
معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به اینکه مرکز خدمات مسابقاتی قرآنی بسیاری را برای همکاران و خانواده های آنها برگزار کرده است، گفت: در سطح استان ها و شهرها مسابقات قرآنی برگزار شده که جمع آن‌ها در قم و در المپیاد قرآن کریم، عترت و نماز حضور پیدا خواهند کرد.

حسام افروز عنوان کرد: آنچه که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به آن توجه داشت، برگشتن و عمل کردن به باطن قرآن کریم است، چرا که مسیحیان، یهودیان و کلیمیان تنها به ظاهر کتب آسمانی خود می‌پردازند، اما ما باید تمامی زوایای زندگی دنیوی و اخروی خود را در باطن قرآن جستجو کنیم.
وی اضافه کرد: تعداد حافظان قرآن کریم و فعالان عرصه های دینی نسبت به سال‌های گذشته چندین برابر بیشتر شده و اربعین نمونه بارز رشد چشمگیر تجمعات مذهبی است.
معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه تصریح کرد: جوانان ما امروز احترام به قرآن را حفظ می‌کنند و ما نباید نسبت به سخنان کسانی که جامعه را سست جلوه می‌دهند خوشبین باشیم و نباید نسبت به وضع جامعه مایوس شویم.

وی یادآور شد: آنچه که در زمان انقلاب رخ داده پرداختن به باطن قرآن بوده و حکومت اسلامی برگرفته از قرآن کریم است و نباید قرآن صرفا در طاقچه ها باشد بلکه باید نسبت به آن انس داشته باشیم.
حسام افروز ابراز داشت:حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است و بقای حکومت و راز نگهداشتن آن در عمل به باطن قرآن است.
انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/2559
اخبار مرتبط

نظرات شما