سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی پایان اردیبهشت ماه مجازی برگزار می‌شود

ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با ر‌ویکرد ژن درمانی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایندگی از جامعه فرهیخته کشور ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با ر‌ویکرد ژن درمانی را با حضور علاقمندان، فعالان فناور و پژوهشگران این حوزه به صورت مجازی برگزار می‌کند.

این سمپوزیوم به توسعه فناوری‌ها، انتقال و اشتراک تجربه‌ها و دستاورد‌های این حوزه با حضور پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دست‌اندرکاران حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، ژنتیک، بیوتکنولوژی و سایر مجموعه‌های علوم پزشکی، فنی و صنعتی مرتبط می‌پردازد.

در این رویداد که ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد، آخرین دستاورد‌های علمی دانشمندان و پژوهشگران داخلی وخارجی این حوزه ارائه شده و صاحب‌نظران و فعالان فناور این حوزه به تبادل تجربه‌ها و معرفی دستاوردهایشان خواهند پرداخت.


شرکت در این سمپوزیوم رایگان خواهد بود و کسانی که واجد شرایط که تمایل به دریافت امتیاز بازآموزی دارند، برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی سمپوزیوم مراجعه کنند.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/25781
اخبار مرتبط

نظرات شما