افتتاح ۴۵ پروژه در ۱۲ هفته

شهردار قم از افتتاح 45 پروژه در مدت 12 هفته در قالب طرح "قم در مسیر تحول"خبر داد و گفت: چهارشنبه هر هفته آیین افتتاح 45 پروژه ورزشی، فرهنگی، خدماتی، ترافیکی، زیست‌محیطی و فضای سبز در قم برگزارشده تا شاهد شتاب هر چه بیشتر شهر در مسیر تحول باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه افتتاح سه پروژه شهری در طرح “قم در مسیر تحول”، عملکرد شهرداری قم را در تحقق برنامه‌های خود ارزیابی کرد و اظهار داشت:  خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ چهارشنبه هر هفته به مدت ۱۲ هفته آیین افتتاح پروژه‌های شهری برگزار خواهد شد.

شهردار قم تعداد پروژه‌های آماده برای بهره‌برداری را بیش از ۴۵ پروژه دانست و افزود: ۴۵ پروژه در حوزه‌های  ورزشی، فرهنگی، خدماتی، ترافیکی، زیست‌محیطی و فضای سبز هر چهارشنبه به بهره‌برداری رسیده و تعدادی پروژه شاخص نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به عملکرد شش‌ساله مناطق، سیر تحول شهر قم را پرشتاب توصیف کرد، گفت: امیدواریم با حرکت‌های عملی بیشتر بتوانیم تحول شهر قم را پرشتاب‌تر کرده و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی عملکرد شهرداری قم را در توسعه فضای سبز منطقه دو موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: امروز منطقه با سرانه فضای سبز بیش از ۳۰ مترمربعی دیگر منطقه محرومی در حوزه فضای سبز نبوده و این عدد فراتر از استاندارهای جهانی است.

شهردار قم به رعایت توازن و عدالت در توسعه مناطق اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها منطقه شش دچار کمبودهایی بوده که امسال بیش از ۶۲ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی و اجرای پروژه در این منطقه اختصاص داده‌شده است.

سقائیان‌نژاد تأخیر در افتتاح بعضی از پروژه‌های تفریحی و گردشی را تشریح کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین عامل تأخیر در افتتاح پروژه‌های تفریحی بوده و امیدواریم به‌زودی این فرصت‌های ایجادشده در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی سه پروژه تفریحی شهربازی بوستان غدیر، تله سیژ بوستان علوی و باغ پرندگان را نمونه‌ای از پروژه‌های تفریحی آماده به بهره‌برداری عنوان کرد و افزود: در صورت بازگشایی این سه پروژه تفریحی و گردشگری شاهد شادابی و ارتقاء کیفیت اوقات فراغت جوانان در شهر قم خواهیم بود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26105
اخبار مرتبط

نظرات شما