تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری قم

شهردار قم از تبدیل وضعیت استخدامی خانواده ایثارگران شاغل در شهرداری این شهر خبر داد و گفت: فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر با قوت تمام در حال اجرا بوده و احکام استخدامی همکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم؛ بابیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری در سال‌های اخیر موضوع امنیت استخدامی کارکنان شهرداری بوده است، اظهار داشت: پیگیری این موضوع به‌صورت مستمر از طریق نهادهای مختلف ملی و محلی ازجمله وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها، سازمان اداری و استخدامی کشور و شورای اسلامی شهر پیگیری شده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در چارچوب قوانین و مقررات قانونی و ضوابط حاکم مشکلات تمام همکاران که در شهرداری و سازمان‌های وابسته به طرق مختلف مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز و زائران شهر مقدس قم می‌باشند را مرتفع سازیم.

شهردار قم افزود: خوشبختانه در مدت اخیر اتفاقات مبارکی در این خصوص ازجمله تفسیر بند “و” ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه افتاده که در چارچوب آن زمینه تبدیل وضعیت استخدامی بخشی از همکاران گرامی شهرداری به کارمند رسمی در مشاغل اداری و کارگری دائم در مشاغل عملیاتی که جز خانواده محترم ایثارگران می‌باشند فراهم‌شده است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: بر اساس ضوابط و مقررات قانونی مرتبط در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان به قراردادهای رسمی و دائم، باید تمام مستندات مرتبط و استعلام‌های قانونی مختلف ازجمله استعلام گزینش در سامانه طراحی‌شده توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بارگذاری تا بر اساس آن مجوز اختصاص جهت انعقاد قراردادهای رسمی و دائم صادر شود.

شهردار قم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط همکاران معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری از مراجع قانونی جهت تکمیل استعلام‌ها و به‌روزرسانی مستندات پرونده اداری فرآیند اجرایی تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر با قوت تمام در حال اجرا بوده و احکام استخدامی همکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات مختلف مرتبط با خانواده ایثارگران با توجه به مجاهدت‌های آنان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی به‌مثابه اولویت راهبردی توسط مدیریت شهری مورد پیگیری بوده و اهمیت آن به تمام مدیران و مسئولان در سطوح مختلف شهرداری و سازمان‌های وابسته تأکید شده است.

شایان ذکر است در روزهای اخیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پس از سال‌ها انتظار با پیگیری‌های انجام شده و اخذ مجوز انعقاد قرارداد “کار معین” برای ۲۳۶ نفر از کارکنان شرکتی شهرداری قم در حال انجام است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/26151
اخبار مرتبط

نظرات شما