رئیس هیأت کاراته استان قم خبر داد

اعزام ملی‌پوش کاراته‌ قم به 2 کشور اروپایی

رئیس هیأت کاراته استان قم از اعزام ملی‌پوش این رشته در ترکیب تیم بزرگسالان ایران به رقابت‌های لیگ جهانی کاراته‌وان در اروپا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا برخوردار  ‌اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده که سابقه بسیار زیادی در کاراته ایران، آسیا و جهان دارد و چهره‌ای شناخته شده برای علاقمندان به این رشته محسوب می‌شود، همراه با دیگر کاراته‌کاهای مطرح کشورمان در لیگ جهانی به میدان خواهد رفت.

وی با اشاره به حضور 776 کاراته‌کا در این مسابقات، بیان کرد: رقابت‌های مرحله نخست لیگ جهانی کاراته‌وان در سال 2019 با حضور کاراته‌کاهای شاخص دنیا از کشورهای گوناگون روزهای پنجم تا هفتم بهمن ماه به میزبانی شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود و مهدی‌زاده در این مسابقات تنها نماینده کاراته قم است.

رئیس هیأت کاراته استان قم ابراز کرد: این تعداد کاراته‌کا از 82 کشور جهان به مدت سه روز برای کسب عناوین اول تا سوم و به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز به روی تاتامی می‌روند، در شرایطی که رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام می‌رسد و از ایران مجموعا 11 کاراته‌کای زن و مرد حضور خواهند داشت.

وی افزود: علاوه بر امیر مهدی‌زاده، دیگر ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها سامان حیدری، مهدی خدابخشی، ذبیح‌الله پورشیب، بهمن عسگری، هامون درفشی پور و سجاد گنج زاده در بخش مردان به همراه سارا بهمن‌یار، طراوت خاک‌سار، شیما آل‌سعدی و رزیتا علی‌پور در بخش بانوان هستند.

برخوردار با بیان اینکه هدایت تیم مردان در این رقابت‌ها بر عهده سیدشهرام هروی، شهاب سلطانی و حسین روحانی و مسوولیت مربیگری بانوان بر عهده ستاره موسوی است، اضافه کرد: مهدی‌زاده و دیگر ملی‌پوشان پیش از حضور در لیگ جهانی به یک اردوی مشترک با تیم ملی ایتالیا در این کشور اعزام شدند و پس از پنج روز تمرین به پاریس می‌روند.

وی در پایان اظهار کرد: مبارزات اوزان منهای 60، 67 و 75 کیلوگرم مردان روز پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود و امیر مهدی‌زاده در این روز برای به دست آوردن مدال و ارتقاء موقعیت خود در راه کسب امتیاز لازم برای رفتن به المپیک آینده برابر حریفان قرار می‌گیرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/2693
اخبار مرتبط

نظرات شما