آنها که غمشان رضایت کدخدا بود فقط بر مشکلات کشور افزودند

پدر شهید احمدی روشن گفت: کسانی که نهایت هم و غمشان راضی کردن کدخدا و آمریکا بود، فقط مشکل روی مشکل گذاشتند و گرهی از کشور نگشودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن ، صبح امروز (شنبه) در نشست چهلم شنبه‌های انقلاب با عنوان «رشد و تعالی» که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، با یادآوری تلاش دشمن برای اینکه انقلاب اسلامی، چهلمین سالروز خود را نبیند، گفت: امپراتوری 2500 شاهنشاهی توسط چه کسانی برچیده شد؟ توسط یاران امام خمینی و همان‌ها که قران وعده پیروزی شان را داده است. 

وی ادامه داد: یک نیروی کم سن و سال مانند شهید حسین فهمیده چه حماسه بزرگی می آفریند، چون رهبرش دستور می دهد و نهایت سعیش این است که خودش را به جبهه های نبرد برساند. بارها او را به پشت جبهه برمی گرداند، اما دوباره به خط مقدم می آید. این از دستاوردهای رهبری امام خمینی است.

پدر شهید احمدی روشن گفت: در جبهه علمی یک جوان مثل شهید احمدی روشن جهادی می کند که همان حماسه جبهه نبرد حق علیه باطل را در جبهه علمی می سازد. 

وی عنوان داشت: کشورهایی که از علم غافل شدند، سیلی سختی خوردند، اما به لطف خدا ما در فناوری هسته ای به جایی می رسیم که دشمن نمی تواند تحمل کند. 

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به ممانعت دشمن از ورود سیم خاردار به کشور در دفاع مقدس، گفت: ما در غنی سازی به سطح 20 درصد رسیدیم و این برای استکبار جهانی غیرقابل باور است و نمی تواند با آن کنار بیاید و نهایت سعیش بر این است که مردم را برگرداند از این مسیر، اما این راه ادامه دارد.

وی ادامه داد: جنگ ما در مقابل تمام استکبار جهانی با دست خالی ، در حالی که همه قدرتها دست در دست هم گذاشتند تا کمر انقلاب را بشکنند اما نتوانستند. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب از خاک ما جدا نشد و دشمنان ما برخلاف میل قلبی شان اعلام کردند که صدام عفلقی مقصر جنگ است. 

وی تصریح کرد: این جنگ را کسانی اداره کردند که صحنه نبرد را به کلاس درس جهاد و شهادت تبدیل کردند، مثل باکری ها، حسین فهمیده ها، خرازی ها و ... 

پدر شهید احمدی روشن گفت: حسن باقری که جبهه جنگ را قبلا ندیده بود، وقتی پایش به جبهه باز می شود، از خود نبوغی نشان می دهد که موجب پیروزی در نبردها می شود. 

وی ادامه داد: متاسفانه هرجا ضعفی از خود نشان دادیم ناشی از برخی مدیریتها بوده است. اما حرکت عمومی نظام همواره به جلو خواهد بود، چون رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری، هدایتی الهی است که خدا اینها را برای فلاح و رستگاری ما و زمینه سازی ظهور امام زمان فرستاده است. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: هرجا مدیر غیر انقلابی روی کار آمده است، کار و پیشرفت کشور متوقف یا منحرف می شود و دو دستگی شکل می گیرد. این مدیران کسانی نیستند که برای جمهوری اسلامی ایران کار کنند. ما باید بدانیم که اگر اینها انتخاب شوند، جوانانی را که می خواهند به جامعه خدمت کنند، ناامید می کنند. باید خط و ربط منتخبانمان برای ما شناخته شده باشد. 

 وی ادامه داد: نباید کسانی را انتخاب کنیم که نهایت هم و غمش این باشد که کدخدای ده را از خود راضی کند و آمریکا از او خرده نگیرد. اینها فقط مشکل روی مشکل گذاشته اند و گرهی از کشور نگشوده اند. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: احمدی روشن ها، علی محمدی ها، شهریاری ها خون خود را برای پیشرفت این کشور گذاشتند، اما امروز فاتحه صنعت هسته ای کشور خوانده شده و تعطیل است. 

وی با انتقاد از واگذاری های کارخانه ها و شرکت‌هایی با قیمت‌هایی بسیار نازل تر از ارزش واقعی،گفت: اینها همه ناشی از روی کار بودن مدیران غیرانقلابی است. وقتی یک نیروی غیرانقلابی و ترسو بر کشور مسلط می‌شود، این بلا بر سر این کشور می آید. 

پدر شهید احمدی روشن گفت: دل ما از دست این دولت خون است، بعد پنج سال از برجام نافرجام هیچ آبی از استکبار برای ما گرم نشده است، اما متاسفانه توپ را هم همیشه در زمین رهبر معظم انقلاب می اندازند و می گویند ایشان در جریان همه جزییات بوده و با موافقت ایشان توافق صورت گرفته است، در حالی که این طور نیست. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/2731
اخبار مرتبط

نظرات شما