مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:

سینماهای تربیت و ونوس میزبان اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم / اکران رایگان فیلم برای کودکان و نوجوانان

مسئول امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: سینماهای تربیت و ونوس میزبان اکران فیلم‌های جشنواره فجر در قم خواهند بود.

حمدکاظم رضوانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: امسال پنجمین دوره است که در قم جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود و درواقع فیلم‌هایی اکران می‌شود که خود سازمان سینمایی تقسیم‌بندی می‌کند.
وی بابیان این‌که فیلم‌ها از 12 بهمن لغایت 18 بهمن به اکران خواهند رسید، ادامه داد: درمجموع بین 11 تا 14 فیلم در سینماهای تربیت و ونوس اکران خواهد شد که اسامی کامل این فیلم‌ها در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.
رضوانی افزود: هر فیلم 3 بار اکران خواهد شد و بهای بلیت برای هر فیلم 10 هزار تومان خواهد بود.
وی تصریح کرد: 5 فیلم از تاریخ 13 تا 18 بهمن‌ماه به‌صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان در نوبت صبح اکران خواهد شد.
مسئول امور سینمایی و سمعی و بصری بابیان این‌که ساعت اکران فیلم‌ها 18 و 20 شب می‌باشد، ابراز داشت: امسال هم جلسه بررسی و نقد را در سینما آیه خواهیم داشت.
وی ادامه داد: هر شب نیز برنامه زنده‌ای تلویزیونی را خواهیم داشت و در پایان جشنواره نیز ویژه‌نامه‌ای برای این رویداد مهم فرهنگی به چاپ خواهد رسید.

رضوانی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از فیلم‌ها در قم اکران نمی‌شود، گفت: این‌که برخی فیلم‌ها وارد استان نمی‌شود به این خاطر است که خود تهیه‌کنندگان در این زمینه اعمال‌نظر می‌کنند.




انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/2968
اخبار مرتبط

نظرات شما