مدیرعامل شرکت ملی پست کشور:

الکترونیکی شدن مکاتبات مردم با دولت با شناسه پست امکان پذیر است

مدیرعامل شرکت ملی پست کشور با اشاره به‌سختی کار کارکنان پست گفت: سختی کار حق مسلم پستچی‌های شرکت ملی پست است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار  قم فوری با اشاره به خدمات پست الکترونیک اظهار داشت: یکی از خدماتی که امروزه شرکت ملی پست در پی تجهیز و توسعه آن می‌باشد، خدمات پست الکترونیک است.

وی با اشاره به رصد هوشمند کالاهای اساسی بیان داشت: به طور مثال رصد هوشمند توزیع مرغ با همکاری وزارت صمت در تیرماه سال جاری در استان قم آغاز شد و در حال حاضر در کل کشور در حال اجرا می‌باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد بستر مکاتبات الکترونیکی بین مردم و دولت اظهار داشت: درگذشته مکاتبات از دولت‌به‌دولت بود و مردم باید از طریق دفاتر پستی و به‌صورت حضوری درخواست و مکاتبات خود را به دستگاه‌های دولتی ارسال می‌کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با این خدمت که از ماه جاری در دسترس مردم قرار گرفته است، آنها می‌توانند مکاتبات خود را از به‌صورت الکترونیکی ارسال کرده و با کد شناسه‌ای که در اختیار آنها قرار می‌گیرد روند ارسال، وزارتخانه مربوطه، دستوری که در زیر درخواست داده شده و پاسخ ‌نامه خود را دریافت کنند.

رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به‌سختی کار کارکنان اظهار داشت: همکاران ما که بخش عمده‌ای از زمان کاری خود را در فضای باز و محیط شهری با وجود آلودگی‌های صوتی و هوا به توزیع بسته‌ها، امانات، مرسوله‌ها و پاکت مردم می‌گذرانند مشمول سختی کار می‌شوند.

وی با اشاره به تصویب این قانون توسط مجلس بیان داشت: لازمهٔ مشمول سختی کار قرارگرفتن پستچی‌ها، تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه پستچی‌ها مشمول سختی کار خواهند شد تا شرکت ملی پست بتواند با این مجوز، سختی کار را برای این همکاران اعمال کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه بیان داشت: شرکت ملی پست درخواستی مبنی بر مشمول سختی کار قرارگرفتن پستچی‌ها به دولت و سازمان به امور استخدامی کشور ارائه داده است و در صورت‌پذیرش توسط سازمان امور استخدامی کشور با ارجاع این درخواست به هیئت دولت و یا تصویب مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی، پستچی‌های شرکت ملی پست به حق مسلم خود در زمینه مشمول سختی کار قرارگرفتن دست یابند.


انتهای پیام/150


http://qomefarda.ir/29968
اخبار مرتبط

نظرات شما