آیت‌الله علوی‌گرگانی:

بودجه سال آینده گونه‌ای باشد که به مردم فشار اقتصادی وارد نشود

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه فصل بررسی بودجه سال آینده در پیش است ، گفت: نمایندگان مجلس باید در چارچوب قانون تلاش کنند در مراحل بررسی و تصویب بودجه به گونه‌ای عمل کنند که به مردم فشار اقتصادی وارد نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت زندگی مردم اظهار داشت: نمایندگان مردم باید با آشنایی با این وظیفه سنگین و مسئولیت پذیری در راستای حل مشکلات مردم اقدام و برنامه‌ریزی کنند.
وی  به در پیش بودن فصل بررسی و تصویب بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس باید در چارچوب قانون تلاش کنند در مراحل بررسی و تصویب بودجه به گونه‌ای عمل کنند که به مردم فشار اقتصادی وارد نشود.

استفاده از توان داخلی برای توسعه و پیشرفت کشور
همچنین در ابتدا نمایندگان مجلس با حجت‌الاسلام سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران دیدار و گفتگو کردند.
موسوی لارگانی در رابطه با محورهای این دیدار گفت: در ابتدای این دیدار بنده گزارشی از اقدامات مجلس ارائه کرده و سپس سخنان حجت الاسلام شهرستانی استماع شد.
وی گفت: حجت الاسلام شهرستانی در صحبت های خود به ظرفیت‌های داخلی و نبوغ جوانان ایرانی اشاره و بر استفاده از توان داخلی برای توسعه کشور تاکید کرد.
نماینده مردم در مجلس ادامه داد: نماینده آیت الله سیستانی در ایران پس از بیان توضیحاتی در خصوص لزوم صادرات کالای ایرانی در جهت رشد اقتصادی ، بر اولویت تربیت بر آموزش در جامعه تاکید کرد چرا که در صورت تحقق این امر، آموزش نیز موثرتر خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30017
اخبار مرتبط

نظرات شما