تلاش رونالدو برای لاپوشانی پرونده تعرض اخلاقی به مدل آمریکایی

سایت میرر در گزارشی از آخرین تلاش کریستیانو رونالدو برای مخفی نگه داشتن پرونده‌های ادعای تجاوز جنسی در لاس وگاس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از میرر، کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد،تعرض اخلاقی به کاترین مایورگا مدل را در سوئیت پنت هاوس لاس وگاس به شدت تکذیب کرد و وکلای او درخواستی برای جلوگیری از تحویل اسناد پلیس به نیویورک تایمز ارائه کردند.

تیم حقوقی کریستیانو رونالدو آخرین تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار پرونده‌ تعرض  او در اتاق هتل لاس وگاس انجام داده است.

پلیس تصمیم دارد اسنادی شامل جزئیات گزارش جنایت، اظهارات و دستورات را منتشر کند. ستاره ۳۶ ساله منچستریونایتد متهم  به تجاوز به کاترین مایورگا  ۱۲ سال پیش در یک سوئیت در لاس و گاس است.

وکلای رونالدو در تلاش هستند  تا پلیس را از ارائه مدارک  و تحویل آن‌ها به نیویورک تایمز منصرف کنند. پلیس ۴۰۰ گزارش حاوی اظهارات افشاگرانه در اختیار دارد. 

یک قاضی توصیه کرده است که پرونده مدنی خانم مایورگا علیه این ستاره پس از اینکه وکلای او در افشای پرونده‌هایی که توسط هکر Football Leaks به آن‌ها داده شده بود، کنار گذاشته شود.

وکلای رونالدو می‌گویند روند رسیدگی محرمانه است و دشمنان رونالدو به طور غیرقانونی پرونده‌هایی را به دست آورده‌اند که در تلاشی ناموفق برای بازگشایی پرونده به پلیس ارسال شده است.

رونالدو

طبق اسناد قانونی به دست آمده توسط میرر، تیم خانم مایورگا از نیویورک تایمز یا هر شخص ثالثی درخواست کرده است که پرونده‌های پلیس را دریافت نکنند، مگر اینکه قاضی حکم کند که آن‌ها در دادگاه دارای امتیاز هستند. ادعا‌های او در سال ۲۰۰۹ با دریافت ۳۷۵۰۰۰ پوند از رونالدو خارج از دادگاه حل شد، اما در سال ۲۰۱۸ او با این استدلال که تحت فشار رضایت داده است، اقدامی را برای لغو توافقنامه آغاز کرد، این اقدام منجر به بازگشایی مجدد تحقیقات پلیس در مورد این ادعا شد، اما آن‌ها از پیگرد قانونی رونالدو خودداری کردند.

مایورگا رونالدو را از طریق دادگاه لاس وگاس تحت تعقیب قرار داده و ۵۶ میلیون پوند غرامت و هزینه مطالبه کرده است. او ادعا می‌کند که در ۱۳ ژوئن ۲۰۰۹ در Palms Casino Resort مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30145
اخبار مرتبط

نظرات شما