معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی خبر داد:

برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در 40 کشور دنیا

معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی با اشاره به چهل سالگی انقلاب، گفت: جشن چهل سالگی انقلاب در 40 کشور دنیا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که جامعه المصطفی شیوه های متنوعی برای گفتمان سازی در نظر گرفته است، اظهار داشت: پذیرش حضوری و غیرحضوری و دوره های ویژه برای برادران و خواهران  از جمله روش های به کار رفته در جامعه المصطفی است.
وی ادامه داد: تبدیل زبان فارسی به مرجعیت علمی در دنیا یکی از اهداف جامعه المصطفی بوده است به طوری که تاکنون بیش از 300 هزار غیر ایرانی  در این مرکز زبان فارسی را یاد گرفته اند.
حجت الاسلام قنبری افزود: امروز جامعه المصطفی با توسعه فارغ التحصیلان خود در دنیا در حال حرکت به سمت مرجعیت دینی است.
وی به عضویت جامعه المصطفی در مجامع بین المللی اشاره و تاکید کرد: اتحادیه های دانشگاه های جهان اسلام، اتحادیه بین المللی دانشگاه ها، اتحادیه دانشگاه های آسیا ، شورای بین المللی آموزش مجازی و اتحادیه دانشگاه های غرب آفریقا از جمله اتحادیه هایی است که جامعه المصطفی در آن عضویت دارد.
معاون ارتباطات و بین الملل جامعه المصطفی با بیان این  که 200 تفاهمنامه با مرکز بین اللملی منعقد کرده ایم، افزود: علاوه بر این شبکه عظیم فارغ التحصیلان در زمینه های مختلف در بسیاری از کشورهای جهان فعال است.
وی چهل سالگی انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: امروز در 40 نقطه دنیا به مناسبت چهل سالگی انقلاب برنامه خواهیم داشت و جشن های انقلاب در این مراکز برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام قنبری تاکید کرد: در عرصه پژوهش نیز کتب خوبی امروز رونمایی خواهد شد تا بتوانیم گوشه ای از شکوه انقلاب را به دنیا معرفی کنیم
وی خاطر نشان کرد: رشته هایی به عنوان انقلاب اسلامی و ارزش هایی انقلاب به خصوص در فضای مجازی برنامه ریزی شده و به زودی عملیاتی می شود.



انتهای پیام/110
گالری عکس
http://qomefarda.ir/3167
اخبار مرتبط

نظرات شما